logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه گام دوم انقلاب و بهائی که به جوانان و نوجوانان داده شده؛

جوانان طلایه‌داران انقلاب هستند+ فیلم

جوانان-طلایه‌داران-انقلاب-هستند+-فیلم
سال ۹۷ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد، بیانیه‌ای که همه اقشار جامعه را در بر می‌گرفت و برای همه افراد راهبردهایی را در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سال ۹۷ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد، بیانیه‌ای که همه اقشار جامعه را در بر می‌گرفت و برای همه افراد راهبردهایی را در نظر گرفته بود اما می‌توان گفت که به نوعی «نوجوانان و جوانان؛ طلاییه داران گام دوم انقلاب» معرفی شدند.

بیشتر بخوانید
در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است"جوانان؛ محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی هستند؛
امّا راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند".
جشن بزرگ جوانان نقش آفرین گام دومی با حضور پرشور جوانان و نوجوان در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار شد.
اما گام دوم انقلاب از دیدگاه جوانان و نوجوانان استان زنجان در یک جمله؛ طبق فرموده حضرت آقا باید جوانان پای کار باشند، جوانان میدان‌دار باشند.
جوانان زنجانی بیانیه گام دوم انقلاب حضور جوانان در عرصه‌های مختلف در صحنه را تاکید دارد و معتقدند که طبق بیانات رهبرمان جوانان و نوجوانان پای کار انقلاب هستند.
حضور پر شور جوانان و نوجوان در عرصه فعالیت‌های علمی و پرورشی و مهارت‌های اجتماعی از تاکیدات جوانان زنجانی بوده عنوان دارند: جوانان طلایه‌داران انقلاب هستند چراکه سرنوشت جوانان مملکت به عملکرد جوانان بستگی دارد.
همچنین این جوانان توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان جزو وظایف مسئولان در کشور می‌دانند و اعتقاد می‌کنند: جوانان باید کارهای اصلی کشور را پیش ببرند.
همچنین تاکید دارند جوانان سرمایه‌گذاران مملکت هستند و حضور پر شورشان در عرصه‌های مختلف نتایج مطلوبی دارند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر