logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد

کشف محموله میلیاردی روغن موتور در زنجان

کشف-محموله-میلیاردی-روغن-موتور-در-زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف یک هزار و 553 لیتر روغن موتور فاقد مجوز در زنجان ، به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از پایگاه خبری پلیس حسین بدری اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر حمل روغن موتور فاقد مجوز با یک دستگاه خودرو کامیونت پادرا ،مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.   

بیشتر بخوانید

وي افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی،در حین کنترل نامحسوس خودروهاي عبوري در اتوبان تبریز-زنجان خودرو اعلامی را  پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در ادامه در بازرسی از خودرو کامیونت یاد شده مقدار یک هزار و 553 لیتر روغن موتور فاقد مجوز و فاقد ثبت سامانه كشف شد.   

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پايان با اعلام این که ارزش تقریبی روغن موتور قاچاق کشف شده برابر نظر كارشناسان یک میلیارد و 500 ریال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و تحت رسيدگي مي باشد و پليس نیز در مبارزه بي امان با قاقچیان تلاش خود را به کار بسته، تا تحرك از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر