logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۲۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مادر شهید رضا سلیمانی از شهیدان شهرستان ابهر:

پسرم همانند حضرت ابوالفضل(ع) شهید شد

پسرم-همانند-حضرت-ابوالفضل(ع)-شهید-شد-
مادر شهید رضا سلیمانی گفت: فرزندم در دومین حضورش در میدان جنگ همانند حضرت ابوالفضل(ع) شهید شد.

بهجت رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: رضا در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد و قنداقه شهید طوری بودکه دستهایش از دیگر فرزندان بلندتربود و در موقع شهادت هم مانند حضرت ابوالفضل(ع) قطع شد.

بیشتر بخوانید

 وی تصریح کرد: در سن چهارده سالگی برای اولین بارراهی جبهه شد و برای بار دوم ۱۷ سال داشت که به جبهه اعزام شد از او خواستیم امتحان بدهد و دیپلم را گرفته و بعد به جبهه برود ولی او در جواب گفت من باید در جبهه امتحان بدهم و با برادرش عازم جبهه شدند و آرپی‌جی‌زن بودند و برادرش کمک او بود و آنها مستقیما به فاو اعزام شدند و رضا در عرض سه روز شهید شد.

رجبی افزود: از همان کودکی آثار شهادت در او هویدا بود اما ما نمی‌توانستیم درک کنیم. در کودکی که به ایشان پول می‌دادیم پولش را به فقرا می‌داد. وقتی که نوجوان شد از مدرسه بلافاصله به مسجد می‌رفت نمازش را می‌خواند و بعدا به منزل می‌آمد، وقتی از ایشان پرسیدم چرا وقت ناهار به منزل نمی‌آیی در جواب گفت می‌خواهم دو استفاده بکنم هم نمازم را سروقت بخوانم و هم وقتی دخترهای دبیرستانی تعطيل می شوند، نمی‌خواهم با آنها هم مسير و آنان را مشاهده کنم.

مادر این شهید ابهری گفت: ما مادران شهید همانند حضرت زینب(ع) باید صبر داشته باشیم چرا که ایشان چند نفر از اعضای خانواده خود را در کربلا از دست داده است و کاش جوانان ما قدر امنيت این کشور را بدانند.

وی تصریح کرد: برای حفظ این کشور جوانان برومندی جان خود را از دست دادند تا ما در آرامش باشیم و کاش مردم احترام این شهدا را حفظ کنند و خداوند انشالله هر چه زودتر صاحب این مملکت را برساند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر