logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۲۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر زنجان خبری نشد؟

جزئیات وضعیت نیروی انسانی استان زنجان در ۷۸ دستگاه اجرایی

جزئیات-وضعیت-نیروی-انسانی-استان-زنجان-در-۷۸-دستگاه-اجرایی-
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تعداد کارکنان مرد در ۷۸ دستگاه اجرایی را ۲۰ هزارو ۵۷۴ نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع ۳۵ هزارو ۷۹۵ نفر نیرو؛ ۱۵ هزارو ۱۸۵ نفر نیز بانوان هستند.

احمد خداوردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه جذب و نگهداری نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط با تبدیل وضعیت ایثارگری در استان زنجان؛ اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان، تعداد ایثارگران تبدیل وضعیت شده ۵ هزارو ۲۳۸ نفر در سطح استان می‌باشد که برای تعداد یک هزارو ۲۸۳ نفر در ۶۳ دستگاه اجرایی از طریق سامانه استخدام و به کارگیری نیروی انسانی شماره مستخدم صادر شده است.

بیشتر بخوانید

‌وی با اشاره به آمار تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر استان به تفکیک جنسیت بر اساس خروجی سامانه پاکنا(پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) نیز، افزود: ۹۲۱ نفر با ۷۲ درصد مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر مرد و ۳۶۲ نفر با ۲۸ درصد مربوط به بانوان می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، گفت: از محل مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور برای برگزاری آزمون ورودی به دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۱۱۸ مورد شماره مستخدم صادر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ آزمون استخدامی در سطح استان بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شده است، گفت: آزمون استخدامی شامل آموزش و پرورش، بانک ملی، وزارت نفت، سایر دستگاه‌های اجرایی، دبیری و هنرآموز و آموزش و پرورش بود.

خداوردی آمار نیروی انسانی استان زنجان بر اساس خروجی سامانه پاکنا در تابستان ۱۴۰۲ را در حالت کلی ۳۵ هزارو ۷۵۹ اعلام کرد و گفت: ۲۳ هزارو ۹۴۰ نفر نیروی رسمی، ۴ هزارو ۲۷۴ نفر نیروی پیمانی، ۴۲۱ کارگری دائم، ۲۲۹۱ نفر قرار داد کار معین، ۱۱۹۷ نفر قرارداد موقت کارگری و ۳۶۳۸ نفر به صورت سایر اشکال به کارگیری شده‌اند.

وی در تشریح وضعیت نیروی انسانی بر اساس مقطع تحصیلی کارکنان در ۸۷ دستگاه اجرایی استان، نیز گفت: یک هزارو ۸۳۹ نفر نفر دکتری، ۸ هزارو ۵۴ نفر فوق‌لیسانس، یک هزارو ۸۰۵ نفر فوق دیپلم، ۴ هزارو ۸۷۴ نفر دیپلم و ۲ هزارو ۵۵ نفر زیر دیپلم هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تعداد کارکنان مرد در ۷۸ دستگاه اجرایی را ۲۰ هزارو ۵۷۴ نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع ۳۵ هزارو ۷۹۵ نفر نیرو؛ ۱۵ هزارو ۱۸۵ نفر نیز بانوان هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر