logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۲۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ادارات در تأمین فضاهای آموزشی دست آموزش و پرورش ابهر را بگیرند

ادارات-در-تأمین-فضاهای-آموزشی-دست-آموزش-و-پرورش-ابهر-را-بگیرند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مشکل فضاهای آموزشی در ابهر گفت: دستگاه‌های دولتی در تأمین و تجهیز فضاهای آموزشی و دست آموزش و پرورش را بگیرند.

حسین قاسمی در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که برای آبادانی و عزت ایران اسلامی جان خود را به طبق اخلاص گذاشتند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: ابهر به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان و با غنای فرهنگی و پایتخت فرهنگ و تمدن شمال غرب از طرف مسئولین استان مورد توجه ویژه‌ قرار دارد و از آنجایی که ابهر از نظر همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جایگاه ویژه در استان برخوردار است ما انتظارات ویژه‌ای از این شهرستان داریم که باید با تلاش مضاغف همه مسئولین و دست‌اندرکاران و دانش‌آموزان عزیز این انتظارات برآورده شود.

قاسمی افزود: دانش‌آموزان در راه کسب علم و دانش و موفقیت در برنامه‌های علمی همه تلاش و همت خود را به کار گیرند چرا که هیچ پیشرفتی در کشور به جز از راه مدرسه، دانشگاه و از راه کسب علم و دانش اتفاق نخواهد افتاد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بعد از کرونا ما به این نتیجه و باور رسیدیم که اولیا ضلع مهم تربیت دانش آموزان هستند و نقش بسیار برجسته‌ای در فرآیند تعلیم و تربیت دارند و بدون همراهی اولیا آموزش و پرورش راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: از اولیای گرامی خواهشمندم ارتباط خود را با مدرسه و اولیای مدرسه بیشتر کرده و این ارتباط به‌صورت تنگاتنگ ادامه‌دار باشد و زمانی در امر تعلیم و تربیت موفق خواهیم بود و به حیات طیبه‌ای که مدنظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است خواهیم رسید که اولیا نقش ترکیبی خود را به‌خوبی در کنار مدرسه ایفا کنند.

این مسئول با درخواست از دستگاه‌های دولتی در خصوص همراهی سایر ادارات دولتی با آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه حاکمیتی کشور است و برای همین منظور انتظار می‌رود در موضوع ساخت فضاهای آموزشی جدید و تأمین تجهیزات به روز برای مدارس و مراکز آموزشی سایر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی دست آموزش و پرورش را بگیرند.

 قاسمی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم با ساخت فضاهای آموزشی، تأمین نیروی انسانی و تجهیزات متناسب با فناوری‌های روز دنیا در آینده دانش‌آموز و شهروندان توانمند و متعهد تربیت و به عرصه جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر