logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۲۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دفاع مقدس از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است

دفاع-مقدس-از-سرفصل‌های-بزرگ-تاریخ-انقلاب-اسلامی-است
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هر ساله برای پاسداشت هفته دفاع مقدس تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها هماهنگی‌های لازم را در استان دارند گفت: دفاع مقدس یکی از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است.

مصطفی دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری در هفته دفاع مقدس  و  فضاسازی در سطح شهر زنجان و استان  همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری‌های آنان در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار مانده است تا الگوی مناسبی از جریان‌های فرهنگی در جامعه باشد و در بین نسل جوان ترویج داده شود.

بیشتر بخوانید
وی افزود: دفاع مقدس یکی از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است، چراکه اگر دفاع مقدس نبود ایران، عزت، کرامت و استقلال نیز وجود نداشت.
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: این ایام یادآور سلحشوری مردم ایران به عنوان رهروان راستین سیدالشهدا(ع) است که در دوران دفاع مقدس زیباترین رنگ‌های اخلاق انسانی و الگوی استقامت و پایداری را بر جهانیان هویدا ساختند و با هدف پرچم‌داری از مجاهدت و ظلم‌ستیزی، با اهدای خون سرخ خود موجب پویایی و ماندگاری شرف و شهادت شدند.
دودانگه افزود: در راستای بزرگداشت مدافعان کیان ایران اسلامی با هدف انتقال حماسه‌ها و ایثارگری اسطوره‌های مقاومت و شجاعت به نسل امروزی امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی شهر و استان در قالب تابلوها و بیلبوردها کرده است.
وی گفت: یکی از درخشان‌ترین دوران نظام اسلامی ایران ایام دفاع مقدس است که به عنوان مهمترین سند افتخارآمیز ملت ماست بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده‌اند.
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان افزود: اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه تر و باعظمت تر این هفته تاکید کرد فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.
دودانگه تصریح کرد: بیش از چهار هزار برنامه برای هفته مقدس پیش‌بینی شده است که رژه نیروهای مسلح، همایش مادحین حاضر در دوران دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های روشنگری و وبینار در کانال روشنا استان زنجان، دیدار صمیمی با فرماندهان ارتش، رزمایش کمک مومنانه ، کافه شهدا، موزه محله،  رزمایش دیوار نویسی، مسابقات فرهنگی هنری، تماشاخانه، تجسم هنر، شیفت خدمت، جلوه شکوه، آبروی محله، بهشت گردی، عطر حضور،  نهضت وصیت نامه خوانی،  انتشار وصیت شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، معرفی شهدای شاخص استان از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.
وی افزود:رویداد فرهنگی هفته دفاع مقدس با عنوان "فتح قله ها"‌ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان و به صورت‌ رویداد مردمی محله محور ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس۱۴۰۲ برگزار می‌شود

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر