logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ماجرای سوء قصد به جان رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار چه بود؟

ماجرای-سوء-قصد-به-جان-رئیس-حوزه-علمیه-امام-صادق(ع)-قیدار-چه-بود؟
فرد معلوم‌الحال امروز وارد مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) سجاس شد و در یک اقدامی نامعلوم با یک اسلحه حجت‌الاسلام اعتبار امام جماعت این مسجد را مورد هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ظهر امروز خبر سوء قصد به جان حجت‌الاسلام و المسلمین اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار، که در حین اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده که با شلیک گلوله به قتل رسید به سرعت در فضای مجازی پیچید که در همان دقایق اولیه قاتل نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

آن‌طور که منابع آگاه به خبرنگار موج‌رسا گزارش دادند گویا ضارب اخراجی یکی از دستگاه‌ها بوده و تعادل روانی نیز نداشته و حتی خانواده قاتل به دلیل عدم تعادل روانی وی را ترک کرده بودند.

حتی به اظهار کسانیکه در آن منطقه بودند یکی از دلایل این اتفاق حضور بستگان قاتل در مسجدی بوده که حجت‌الاسلام اعتبار امام جماعت آن مسجد بود، همین موضوع نیز سبب انگیزه قتل شده است.

به گفته منبع آگاه این اقدام هیچ سمت و سوی سیاسی نداشته است این در حالی است که شهر سجاس نیز یکی از شهرهای آرام استان است که هیچ گونه سابقه سیاسی ندارد، بنابراین باید تمام آن‌هایی که با شنیدن چنین اخباری سریعا سمت و سوی سیاسی به خود می‌گیرند و اخبار را به نحوی تغییر داده و به نفع عده‌ای مصادره و در فضای مجازی بال و پر می‌دهند، باید بدانند خوشحالی کوتاه مدتشان عمر محدودی داشت و باز هم خود را مضحکه خاص و عام کرده‌اند چراکه آنچیزی که عیان می‌باشد این اقدام سوء قصد هیچ گونه سمت و سوی سیاسی نداشت!

با این وجود یک منبع آگاه نیز در گفتگو با موج‌رسا اذعان کرد: حجت‌الاسلام اعتبار، اهل خوزستان بوده و اصالتا زنجانی نیستند. یک فرد معلوم الحال بانی این اتفاق در مسجد امیرالمومنین سجاس شده است.

وی افزود: فرد متهم با تایید مراجع ذی صلاح سابقه مصرف مواد مخدر نیز داشته است.

این فرد آگاه با بیان اینکه حجت‌الاسلام اعتبار دو فرزند دختر ۹ و ۱۱ ساله و یک پسر ۴ ساله دارند گفت: حجت‌الاسلام اعتبار یک فرد انقلابی و ولایی بوده و یک فرد کاملا علمی بودند. برنامه‌های مختلفی در شهر سجاس داشتند و برنامه‌های ویژه برای جوانان برگزار می‌کردند.

وی با بیان اینکه ایشان به دلیل داشتن سطح علمی بالا به عنوان رئیس حوزه علمیه شهرستان منصوب شده بودند گفت: ایشان در حین اقامه نماز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و در این حادثه یکی از نمازگزاران هم زخمی شدند.

این منبع آگاه گفت: فرد مورد نظر بعد از شلیک ۴ گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار توسط نمازگزاران دستگیر و به پلیس تحویل داده شد که این ضایعه دردناکی برای حوزه علمیه استان بود. 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : امیر ] [ ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ]
اول که معلوم الحال کلت از کجا تهیه کرده بعد اگر سلامت روان نداره صاف بایس بره اصل فتنه رو بزنه خودتون رو سرکار گذاشتین ملت بیداره
[ نام : ممد ] [ ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ ]
با سلام این اقدام اگه سیاسی و ترور نیست پس چی هست.چه اختلافی بوده که در حالت نماز چهار گلوله به ایشان شلیک بشه. ترور ترور ترور مرگ بر منافق و افراد ساده لویی که خیلی راحت از این اقدامات بخاطر مسایل شخصی خودشان گذر میکنند
فرم ارسال نظر