logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۲۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو مقابل استرلا شد

طارمی-بهترین-بازیکن-دیدار-پورتو-مقابل-استرلا-شد
سایت گل پوینت پرتغال که معتبرترین سایت آماری این کشور به شمار می‌رود، مهدی طارمی را بهترین بازیکن دیدار استرلا مقابل پورتو انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال شب گذشته میهمان استلا بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

تک گل این دیدار را مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به ثمر رساند. طارمی در ترکیب اصلی حضور نداشت و مصدومیت اوانیلسون در دقیقه ۱۵ سبب شد تا طارمی وارد زمین شود و در دقیقه ۲۹ با یک دریبل زیبا و یک ضربه دیدنی گل اول پورتو را به ثمر برساند. این اولین گل طارمی در فصل جدید پس از ۵ مسابقه بود تا طلسم او در فصل جدید شکسته شود.

مهدی طارمی بعد از گلزنی مقابل استرلا، با «هیس» نشان دادن، جواب منتقدانش در هفته‌های اخیر را داد. در بازی قبلی پورتو با آروکا، خطای پنالتی روی طارمی و رد شدن آن توسط VAR، باعث انتقادات زیادی از او شد. رقبای پورتو در لیگ پرتغال، طارمی را متهم به شیرجه زدن می‌کردند و حتی یکی از کارشناسان حرف‌های نژادپرستانه‌ای علیه او زد. شادی گل طارمی هم، احتمالا در پاسخ به همین فشارها بوده است.

پورتو با این برتری با ۱۳ امتیاز از ۵ مسابقه به صدر جدول لیگ پرتغال رسید. در پایان این دیدار سایت گل پوینت پرتغال که معتبرترین سایت آماری این کشور به شمار می‌رود، مهدی طارمی را بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد و به او امتیاز ۹ را داد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر