logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۲۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۵۰ درصد از کل تعاونی‌های فعال استان زنجان به دست بانوان می‌چرخد

-۵۰-درصد-از-کل-تعاونی‌های-فعال-استان-زنجان-به-دست-بانوان-می‌چرخد
مدیر امور تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تشکیل توسعه و توانمندسازی تعاونی‌های بانوان از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار در جامعه است گفت: ۵۰ درصد از کل تعاونی‌های فعال استان زنجان به دست بانوان می‌چرخد.

 محمد حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در اتاق تعاون کمیسیونی با عنوان کمیسیون بانوان تشکیل شده است که پیگیر برنامه‌ها و حل مشکلات تعاونی‌های بانوان در استان است گفت:سال ۱۴۰۱ تفاهم نامه تسهیلاتی با بانک رسالت به صورت قرض الحسنه داشتیم که صرفا برای تعاونی‌های بانوان در نظر گرفته شده بود که در تمامی تفاهم نامه‌های تسهیلاتی تعاونی‌های بانوان در اولویت معرفی و بهره‌مندی از این تسهیلات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد کل تعاونی‌های بانوان اعم از فعال و غیر فعال ۲۸۳ واحد است که با تعداد ۲ هزارو ۷۴ نفر عضو فعال دارد.

مدیر امور تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: تعداد تعاونی‌های فعال بانوان ۱۰۶ واحد تعاونی می‌باشد که با تعداد یک هزارو ۶ نفر عضو مشغول به فعالیت هستند.

حسینی گفت: تعداد تعاونی‌های غیر فعال بانوان ۱۷۷ واحد که به تعداد یک هزارو  ۶۸ نفر عضو که تعداد کل تعاونی‌های فعال بانوان در استان ۵۰ درصد است.

وی افزود: تشکیل توسعه و توانمندسازی تعاونی‌های بانوان از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار در جامعه است که مشوق‌هایی برای آن در نظر گرفته شده از جمله همه ساله اعتبارات بلاعوضی برای تعاونی بانوان در نظر گرفته شود.

مدیر امور تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: تعداد کل تعاونی‌ها در استان اعم از فعال و غیر فعال ۴ هزارو ۹۵۲ واحد است.

حسینی تاکید کرد: تعداد ۶۳ هزارو ۸۹ نفر در شرکت‌های تعاونی در استان عضو و فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تعداد کل تعاونی‌های فعال اعم از دردست اجرا و در حال بهره برداری عبارت است از یک هزارو ۴۱۶ واحد که دارای ۴۸ هزارو ۱۵۳ نفر عضو تعاونی‌ها، در سطح استان می‌باشد.

مدیر امور تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: تعداد کل تعاونی‌های غیر فعال اعم از راکد، ادغام شده و منحل شده ۳ هزارو ۵۳۵ واحد و شرکت‌های تعاونی با تعداد ۱۴ هزارو ۹۳۶ نفر عضو که اگر نسبت بگیریم به عبارتی، از کل تعاونی‌های استان زنجان ۵۹ درصد فعال هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر