logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۲۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سرپرست بهزیستی استان زنجان منصوب شد

سرپرست-بهزیستی-استان-زنجان-منصوب-شد
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی روح‌الله خدابنده‌لو را به سمت سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی محمـد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی روح الله خدابنده‌لو را به سمت سرپرست بهزیستی استان زنجان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بهزیستی استان زنجان منصوب می‌شوید.

با عنایت به تکالیف محوله و سیاست‏‌های راهبردی سازمان در عرصه‏‌های رفاه و تولی‏گری سلامت اجتماعی و در راستای توانمندسازی و خدمت‌رسانی هدفمند به آحاد جامعه هدف معزز، انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‏‌ها و امکانات درون و برون سازمانی حداکثر ظرفیت و توان خویش را در راستای ارتقاء بهره‌وری و تقویت جایگاه و اهداف سازمان، با نگرش جامع، راهبردی و مبتنی بر برنامه‌‏های تحولی و اثربخش با اولویت محورهای به شرح پیوست بکار بندید.

هشتم اسفند 1400، سلمان حسینی جایگزین محمد محمدی قیداری شده بود. اما با برکناری حسینی، نعمت ملکی سرپرستی بهزیستی استان را بر عهده گرفت و روز گذشته رئیس سازمان بهزیستی کشور روح‌اله خدابنده لو را سرپرست بهزیستی استان زنجان معرفی کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر