logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۲۲۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

 کشف 13 کیلو تریاک در شهرستان ابهر

 کشف-13-کیلو-تریاک-در-شهرستان-ابهر-
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در نتیجه اجرای طرح عاصفات در این شهرستان از کشف 12 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس مهدیخانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ضربتی و محله محور "عاصفات" با محوریت برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان در شهرستان ابهر به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید
 
وی افزود : با اجرای این طرح یک نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و تحرکات وی مورد رصد و مراقبت میدانی قرار گرفت که مشخص شد این قاچاقچی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در مخفیگاه خود نگهداری و قصد توزیع آن را دارد.
 
سرهنگ مهدیخانی اضافه کرد: با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه این قاچاقچی در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار 12 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
 
این مقام انتظامی همچنین به دستگیری 9 نفر خرده فروش نیز اشاره کرده و گفت: کشف 27 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین و مقدار620 سی سی اپیوم از دیگر توفیقات این طرح می باشد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: با نظر مقام قضائی افراد دستگیر شده به جرم  حمل و نگهداری  و توزیع مواد مخدر با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر