logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۲۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ابهر:

دولت در تلاش برای حل مشکلات تورم است

دولت-در-تلاش-برای-حل-مشکلات-تورم-است
امام جمعه شهرستان ابهر با بیان اینکه دولت جدید دولت جهادی و پرشور است که پای تصمیمات خود می‌ایستد گفت:دولت با تمام قوا تلاش دارد تا مشکلات تورم در کشور حل شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ابهر با دعوت مجدد از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، و با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در این دیدار گفت: در بخش‌های مختلف فرمایشات بسیار با اهمیتی داشتند و طبق سنت همیشگی هم موعظه نموده و هم به نقاط ضعف و قوت اشاره کردند که این امر را به عنوان نقد منصفانه و دفاع واقع‌بینانه تعبیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید
 وی بیان کرد: این سیره مقام معظم رهبری در برخورد با تمام دولت‌ها جریان دارد و مقام معظم رهبری درباره تمام دولت‌ها فرمودند که کار دولت سخت است و باید به دولت کمک کرد که این موضوع حتی درباره کسانی که اهل نقد و مطالبه در فضاهای گوناگون هستند نیز جاری است.
امام جمعه شهرستان ابهر عنوان کرد: همه کسانی که دوست دارند کار این نظام و انقلاب پیش برود باید ضمن مطالبه‌گری و انتقاد منصفانه‌ای که دارند همتشان نیز کمک باشد و برخی هنگام حرف زدن درباره این دولت نگاهی به مشکلات از قبل مانده ندارند و جوری صحبت می‌کنند که گویا تمام مشکلات را این دولت به وجود آورده است.
 حجت الاسلام مرادپور تاکید کرد: دولت با تمام توان تلاش می‌کند تا مسائل و مشکلات اصلی کشور به ویژه تورم را حل کند و دولت جدید دولت جهادی و پرشور است که پای تصمیمات خود می‌ایستد و یک رئیس جمهور پای کار دارد.
 وی ابراز کرد: باید سرمنشا مشکلات را شناخته و خودزنی نکنیم و نباید یادمان برود که روزی تمام مسائل این کشور را به برجام گره زدند.
 امام جمعه شهرستان ابهر تاکید کرد: بدون گره زدن مشکلات کشور به برجام امروز شاهد هستیم که ایران تعاملات بین‌المللی زیادی دارد و آمریکا در حال التماس به کشورمان است و عابروی همه ما از اسلام، این نظام و انقلاب است و به برکت خون شهدا است.
 حجت الاسلام مرادپور افزود: حمایت مقام معظم رهبری از دولت‌ها معطوف به شخص نیست و به تمام جریان توجه دارند و در تحلیل‌ها نیز باید به سمت و سوی حرکت یک جریان توجه کرده و باید دید این جریان در آرمان‌هایش به کدام سمت حرکت می‌کند و این آرمان‌ها مطابق با آرمان‌های جمهوری اسلامی هست یا نه؟
 وی گفت: تمام تلاش دولت در جریان کلی عمل به منویات مقام معظم رهبری است و برقراری عدالت اجتماعی، چشم نداشتن به دشمن و استکبارستیزی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در این دولت نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.
 امام جمعه شهرستان ابهر ابراز کرد: انقلابی‌گری و انقلابی‌ بودن نیز در تحلیل‌ها باید مدنظر قرار گیرد و حمایت از دولت‌ها سنت همیشگی مقام معظم رهبری است اما ایشان درباره این دولت فرمودند این دولت شایسته تمجید است زیرا کارهای بزرگی انجام داده است.
 حجت الاسلام مرادپور گفت: یکی از انتقادات مقام معظم رهبری این بود که دولت نمی‌تواند دستاوردها و اقدامات خود را به مردم بگوید و به طور مثال عضویت در شانگهای و بریکس یک دستاورد بزرگ است که متاسفانه به خوبی به مردم بیان نشده است و این موضوع کاملا برعکس برجام است که هیچ ثمری برای مردم نداشت.
 وی تاکید کرد: جنایت جدید آمریکا برای شعله ور کردن جنگ اوکراین ارسال اورانیوم ضعیف شده است.
 امام جمعه شهرستان ابهر ابراز کرد: اوکراین یکی از تولید کننده‌های غلات در دنیا است و با توجه به این موضوع حتی این خطر می‌تواند در سطح دنیا نیز منتشر شود اما این موضوع به لحاظ خوی استکباری برای آمریکا مهم نیست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر