logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان ابهر

برگزاری-مراسم-پیاده‌روی-جاماندگان-اربعین-در-شهرستان-ابهر-
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: همزمان با اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مراسم جاماندگان اربعینی در شهرهای ابهر، هیدج، صائین‌قلعه و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: همزمان با اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مراسم جاماندگان اربعینی در شهرهای ابهر، هیدج، صائین‌قلعه و روستاهای شهرستان روز چهارشنبه ۱۵ شهریور  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ابهر از امامزاده اسحاق(ع) شریف آباد به سمت امامزاده اسماعیل علیه‌السّلام شناط مسیر ۵ کیلومتری را طی خواهند کرد

حجت‌الاسلام شجاعی گفت: در شهر هیدج از جاده خاکی مسجد صاحب الزمان تا امامزاده یعقوب(ع) و در شهر صائین‌قلعه از امامزاده یحیی (ع) به سمت امامزاده یعقوب (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسمات جاماندگان با هدف تعظیم شعار حسینی و ایجاد فضای معنوی در شهرستان و بهره‌مندی از حال و هوای مسیر مشایه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر ساله در ایام اربعین خیل عظیمی از شهروندان به سمت کربلا می‌روند، گفت: برخی شیفتگان امام حسین‌(ع) هم بنا به دلایلی توفیق پیدا نمی‌کنند که در مسیر کربلا قدم بردارند، ما نیز با همکاری ارگان‌های شهری در قالب ستاد مردمی پیاده‌روی جاماندگان اربعین این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: در مسیرهای پیاده‌روی ۱۸ موکب برپا خواهد شد و به مردم سرویس‌دهی خواهند کرد و برنامه‌های فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

وی افزود: سرویس‌های ایاب و ذهاب و اتوبوس ها، از ساعت ۱۵ و نیز بعد از اتمام پیاده روی جاماندگان اربعین، آماده انتقال مردم عزیز به مبدا پیاده‌روی یعنی امامزاده اسحاق شریف آباد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر