logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اعزام 30 گروه جهادی بسیج طلاب در مناطق محروم زنجان

اعزام-30-گروه-جهادی-بسیج-طلاب-در-مناطق-محروم-زنجان
سرپرست بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان با اشاره به فعالیت گروه‌هاي جهادی در مناطق محروم گفت: بیش از 30 گروه جهادی بسیج طلاب به مناطق محروم در استان زنجان اعزام شدند.

ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از برکات انقلاب اسلامی تشکیل گروه‌های جهادی و خدوم با هدف محرومیت زدایی در سال‌های نه چندان دور در قالب جهاد سازندگی بود گفت: در این دولت، شاهد احیای فرهنگ جهادگری با اهداف مقدس هستیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در راستای محرمیت‌زدایی گروه‌های مختلف جهادی در استان در مناطق دور افتاده و محروم اقداماتی در زمینه خدمت و کمک رسانی برای همشهریان انجام می‌شود.

فعالیت بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج طلاب و روحانیون در مناطق محروم ثبت شده استان زنجان وجود دارد.

سرپرست بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان عنوان کرد: هر مدرسه یا پایگاه بسیج در استان دارای گروه‌های جهادی است که کارها و اقدامات ویژه برای مناطق محروم انجام می‌دهند که نیت همه کمک و مساعدت در راه خدا بدون چشم داشتی است.

نصیری افزود: در سال‌های دفاع مقدس، نقش طلاب در فقرزدایی بسیار چشمگیر بود و همچنان امروز شاهد نقش موثر این قشر در تبیین فرهنگ جهادی، احیای تفکر جهادگری و از بین بردن فقر فرهنگی در جامعه هستیم.

وی ابراز کرد: در ۴ ماه نخست سال 1402 بسیج طلاب استان زنجان بیش از ۱۶ مورد اعزام به مناطق کم برخوردار را داشته و جامعه هدف از اقدامات جهادی چون تبلیغات فرهنگی بهره‌مند شده است.

سرپرست بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان تاکید کرد: گروه‌های جهادی بسیج طلاب عمدتا در زمینه عمرانی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه فعالیت داشته بسیج طلاب خواهران نیز در این زمینه حضور پر رنگ داشتند

نصیری افزود: شهرستان‌هایی که گروه‌های جهادی بسبح طلاب در آن استقراریافته عبارتند از شهرستان‌های ماهنشان و خدابنده است.

وی ابراز کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که گام پیشرفت و عدالت و معنویت است، این موضوع حائز اهمیت بوده و دولت می‌تواند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، تعریف و مشخص کردن وظایف با همان روحیه مقدس سازندگی، با همت قابل توجهی به اهداف خود ادامه دهد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر