logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۲۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ابهر خبر داد:

اجرای اتوماسیون الکترونیکی حمل و نقل شهری در ابهر

اجرای-اتوماسیون-الکترونیکی-حمل-و-نقل-شهری-در-ابهر
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ابهر گفت: با اجرای اتوماسیون الکترونیک نحوه کنترل و نظارت ناوگان بار و مسافر توسط سازمان و دسترسی سریع‌تر مسافرین و شهروندان جهت گزارش فراهم می‌شود.

علی‌اصغر ربیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: با  اخذ مجوز اجرای اتوماسیون الکترونیکی حمل و نقل در ابهر به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که پس از اجرای آن نحوه کنترل فعالین در حوزه حمل و نقل بار و مسافر درون‌شهری توسط سازمان و دسترسی سریع‌تر مسافرین و شهروندان جهت اعلام شکایات و یا گزارش تخلف و یا تشویق رانندگان فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از خدمات این سامانه که امکان حضور فیزیکی در سامانه را به حداقل رسانده و باعث تسریع خدمات‌رسانی به فعالین بخش حمل و نقل درون‌شهری و همچنین شهروندان می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: سازماندهی و ارائه خدمات صدور و تمدید انواع پروانه‌های بهره‌برداری فعالیت و اشتغال برای کلیه ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر، مدیریت خطوط تاکسی شهری، مینی‌بوس و اتوبوس، مدیریت برگزاری آزمون‌های مختلف برای رانندگان، ثبت تخلف ناوگان اشاره کرد.

وی افزود: از طریق این سامانه، کلیه ناوگان و شرکت‌های حمل‌ و نقل بار و مسافر می‌توانند بدون حضور فیزیکی در سازمان و در سریع‌ترین زمان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ابهر گفت: در این سامانه قسمتی برای شهروندان تعبیه شده که می‌توانند نسبت به ثبت اشیا گمشده، استعلام نرخ کرایه مصوب و پرداخت آن به صورت الکترونیکی اقدام کنند و همچنین با ثبت نظرات خود در خصوص تخلفات و شکایات و حتی تشویق فعالین حوزه حمل و نقل ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند و  این خدمات نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر