logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۲۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرمدره:

رفع مشکلات بیمارستان خرمدره در دستور کار است

رفع-مشکلات-بیمارستان-خرمدره-در-دستور-کار-است
فرماندار خرمدره با اشاره به برخی از مشکلات اولویت‌دار شهرستان خرمدره گفت: مشکلات درمان و بیمارستان خرمدره از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»فیاض محبی، فرماندار خرمدره ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره به اقدامات مهم در خرمدره اشاره کرد و گفت: در شهرستان خدابنده ۲۰۰ خیابان بدون آسفالت بود که مشکل برخی‌ از این خیابان‌ها حل شده اما باز نیاز به مساعدت دارد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برخی پروژها از جمله پل جمال‌الدین که موجب نارضایتی آحاد مردم شده بود با حمایت استاندار برطرف شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان خرمدره ۹۹ پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است ادامه داد: تصفیه‌خانه شهر خرمدره از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که اعتبارات قابل توجهی به این پروژه تخصیص داده شده است.

محبی گفت: مشکلات در حوزه درمان و  بیمارستان شهرستان خرمدره پیگیری می‌شود و توجه به مشکلات منجر به حل آنها خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام جمعه خرمدره نیز در ادامه این جلسه ابراز کرد: با وجود خدمات در حوزه‌های مختلف شهرستان خرمدره کمبودهایی وجود دارد که باید بررسی و در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: فرهنگ نجات بخش از فرهنگ‌های الهی و ولایی بوده که در اختیار ما قرار گرفته یکی از فرهنگ‌های سعادت‌آور بلکه تنها فرهنگ انسانیت است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان خرمدره گفت: محور منتهی به شهرستان قیدار با وجود کوتاه بودن مسیر بسیار خطرناک است که برای حل این مشکل باید اقدامات در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر