logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۲۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

توسعه شبکه فیبرنوری استان به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

توسعه-شبکه-فیبرنوری-استان-به-یک-هزار-و-۵۰۰-میلیارد-تومان-اعتبار-نیاز-دارد
استاندار زنجان گفت: توسعه شبکه فیبرنوری استان به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سفر وزیر ارتباطات به زنجان این میزان اعتبار برای استان پیش‌بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره با بیان اینکه استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده است گفت: این افتخار نتیجه همکاری و مساعدت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ که با پیگیری جلسات متعدد با بانک‌ها محقق شده و این پیگیری‌ها در مرکز کشور هم با برگزاری جلسات متناوب و رفت‌و آمد‌ها محقق شده است.

استاندار زنجان افزود: حل مشکلات مطرح شده در مورد فراهم کردن امکان دسترسی به زمین‌های اصناف، سوگند و فاز ۳ گلدشت در دستور کار است و باید بررسی شود.

افشارچی ابراز کرد: طی سفر وزیر ارتباطات به استان انعقاد قرارداد برای تامین فیبرنوری در چهار شهر انجام شده است و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فیبرنوری پیش‌بینی شده است که ۶۰۰ مبلیارد تومان آن بر عهده بخش خصوصی است. 

وی گفت: اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان از بودجه متمرکز برای آسفالت و روکش آزادراه در نظر گرفته شده است و کارخانه راه‌اندازی شده در شهرستان خرمدره نیاز آسفالت منطقه را رفع خواهد کرد.

استاندار زنجان تاکید کرد: نرخ بیکاری در استان و در سال گذشته ۵.۵ درصد بوده که این آمار در سال جاری به ۴.۹ درصد رسیده است.

افشارچی گفت: با کمک و همفکری‌های انجام شده در استان ۶۶ بنگاه تعطیل و غیرفعال به چرخه بازگردانده شد و برای حل مشکل هر کدام از این صنایع اقدامات ویژه انجام شده است.

 وی تاکید کرد: در سال گذشته ۹۲ میلیارد به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کمک شده که امسال افزایش می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر