logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۲۰۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد:

ارائه کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومانی به گردشگران

ارائه-کارت-اعتباری-۲۰-میلیون-تومانی-به-گردشگران
مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: کارت اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از طریق بانک پارسیان به گردشگران برای رزرو هتل و خرید صنایع‌دستی اعطا می‌شود که در برخی استان‌ها انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بهروز ندایی شامگاه روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در جمع رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌ها در زنجان اظهار داشت: زنجان سهم قابل توجهی در تسهیلات داشت و این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران دارد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: باید برای تجهیز تأسیسات گردشگری در کشور برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری صورت گیرد که در این میان بانک‌های عامل نقش اساسی در تکمیل زیرساخت‌های گردشگری دارند.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در استان زنجان هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد و به همین دلیل در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ مشکل کمتری وجود داشته و این نشان از تلاش شما در این حوزه است.

وی بیان کرد: تصمیماتی اتخاذ شده است که تسهیلات به افرادی که می‌خواهند تأسیسات گردشگری را مجدد بازسازی کنند دوباره ارائه شود این درحالی است که چنین تسهیلاتی در سال‌های قبل تنها برای ایجاد و احداث داده می‌شد.

ندائی بیان کرد: در سال‌های گذشته برای احداث اماکن گردشگری تسهیلات پرداخت می‌شد و امسال علاوه بر ساخت برای بازسازی هتل‌ها، راه‌اندازی آژانس‌ها و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل گردشگری هم تسهیلات ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بوده و تلاش می‌کنیم با شناخت کافی نسبت به حل این مشکلات با تعامل، هم‌فکری و ارائه راهکار مناسب عمل کنیم.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار داشت: کارت اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از طریق بانک پارسیان به گردشگران برای رزرو هتل و خرید صنایع‌دستی اعطا می‌شود که در برخی استان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر