logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۲۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان‌نویسی و داستان‌خوانی برای نوجوانان ابهری به مناسبت هفته دولت

برگزاری-کارگاه-آموزشی-داستان‌نویسی-و-داستان‌خوانی-برای-نوجوانان-ابهری-به-مناسبت-هفته-دولت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: با توجه به استعدادها و ظرفيت های ادبی نوجوان كه در شهرستان هستند، اين كارگاه با هدف آموزش داستان نويسی و داستان خوانی برای نوجوانان، نقد محتوای داستان، شعر، دلنوشته و قطعه‌های ادبی برگزار شد.

آیسان صادقی در گفتگو با خبرنگارایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این کارگاه در سالن كنفرانس فرهنگسرای نور ابهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با همكاری مؤسسه خانه كتاب و ادبيات ايران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: مدرس این کارگاه مجيد ملامحمدی شاعر و داستان نويس كتاب، عضو تحريريه مجله‌های پوپک و سلام بچه‌ها است.

صادقی‌ افزود: این كارگاه به صورت تك‌جلسه‌ای جهت آشنایی با انواع داستان برای كودك و نوجوان، آشنایی با آقای ملامحمدی شاعر و نويسنده كتاب‌های داستانی مذهبی، ادبی، تاريخی آشنایی با محتوای داستان‌ها، طرح و پيرنگ و منابع الهام نويسنده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: اين دوره چون به صورت مقدماتی و گفتگومحور بود گواهی ندارد و ۴۰ نفر در كارگاه ثبت نام و شركت كردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب نوجوانان از اين كارگاه، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی داستان‌نويسی را در شهرستان از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است كه با هماهنگی خانه كتاب و ادبيات ايران برگزار می‌كنيم و كارگاه برای رده سنی نوجوانان اطلاع رسانی شده و از سن ٩ الی ١٧ سال در كارگاه شركت کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر