logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۱۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد اربعین استان زنجان خبر داد:

آغاز فروش بلیط پرواز زنجان – نجف از فردا با چهار پرواز+جزئیات

آغاز-فروش-بلیط-پرواز-زنجان-–-نجف-از-فردا-با-چهار-پرواز+جزئیات
دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: فروش بلیط پرواز زنجان – نجف (ویژه اربعین) از فردا به صورت حضوری در دفاتر و آژانس‌های مسافرتی استان زنجان آغاز می‌شود و با توجه به استقبال هم‌استانی‌ها تعداد این پرواز‌ها افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» باقر سپهری امروز ۴ شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش روزانه درخواست بلیط سفر هوایی از سوی زائران استان، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت و استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد اربعین استان زنجان، افزایش تعداد پرواز رفت و برگشت از زنجان به نجف از ۲ پرواز به چهار پرواز بود.

بیشتر بخوانید

دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: امیدواریم شاهد استقبال همیشگی همشهری ها و زائران از این اقدام باشیم که موجب تداوم پروازها در استان خواهد شد.

سپهری افزود: به رغم نرخ اعلامی پروازها از سوی ستاد مرکزی اربعین در سطح کشور با اقدام خوب صورت گرفته، نرخ‌های پروازهای زنجان به نجف و بالعکس کاهش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین برای اینکه جلوی برخی از اقدامات سوء و ایجاد بازار سیاه را در این حوزه بگیریم و بتوانیم خدمات پرواز را با اولویت هم استانی های عزیز ارایه کنیم فروش بلیط این پروازها به صورت حضوری انجام می شود.

وی اذعان کرد: زائران و همشهریان می توانند از روز یکشنبه ۵ شهریور با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی بلیط پرواز را خریداری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر