logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۱۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۴۵۰ قطعه زمین در زنجان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند اعطا می‌‌شود

۴۵۰-قطعه-زمین-در-زنجان-به-خانواده‌های-دارای-۳-فرزند-اعطا-می‌‌شود
استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش دولت برای این است که دنیا را خلاصه در چند کشور نبینیم و اتفاقا این بسیار خوب است گفت: ۴۵۰ قطعه زمین طی هفته آینده به خانواده‌های دارای سه فرزند اعطا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه دولت دنبال گره‌گشایی از مشکلات و امیدافرینی است گفت: برنامه دولت این است که باید با تدبیر، از ظرفیت روابط اقتصادی با همه کشورهای منطقه و جهان بهره‌مند شویم. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: مزیت کشور ما تنها نفت نیست که اگر نباشد، نتوانیم کاری انجام دهیم، بلکه کریدور شمال- جنوب به عنوان مهم‌ترین مسیر ترانزیتی کشور در بخش‌های ریلی جاده‌ای و دریایی در حال تکمیل است.

استاندار زنجان گفت: در سال‌های اخیر اولویت اصلی و اول مردم مسائل اقتصادی بوده است یعنی معضلات  اقتصادی جزو اصلی ترین مشکلات به شمار می‌روند تا جایی که برطرف شدن آن‌ها به مطالبه مردمی بدل شده است.

افشارچی اضافه کرد: دولت برای حل این مسئله باید به طور همزمان به حوزه تجارت داخلی وخارجی توجه می‌کرد و در حوزه تجارت خارجی نظر  دولت این بود که باید به همه نقاط دنیا نگاهی متوازن داشت. 

وی ابراز کرد: علاوه بر این یک کریدور دیگر از ماهشهر تا مرز ترکیه ایجاد ایجاد خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: تلاش دولت برای این است که دنیا را خلاصه در چند کشور نبینیم و اتفاقا این بسیار خوب است. 

وی ابراز کرد: طرح ملی مسکن به عنوان یکی دیگر از اقدامات شاخص دولت اشاره کرد و دیروز با حضور وزیر مسکن تعدادی پروژه افتتاح شد و این طرح‌ها همچنان ادامه دارد. 

استاندار زنجان افزود: علاوه بر این ۴۵۰ قطعه زمین طی هفته‌ای آینده به خانواده‌های دارای سه فرزند اعطا خواهد شد که هدف از این کار جوان‌سازی جمعیت است.

افشارچی تاکید کرد: وضعیت پیشرفت مسکن در استان زنجان را خوب و پیشرو ارزیابی کرد و همواره نیازها و درخواست‌های استانی برای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: زنجان در تأمین زمین و ساخت مسکن‌های ملی جزو استان‌های پیشرو است و در ماه‌های آینده نیز تعدادی از واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

استاندار زنجان گفت: برای حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله "سرجین بافت" ۲ هزار نفر در اینجا مشغول کارند و گره این کار با کمک دولت حل شد. افشارچی ابراز کرد: تلاش دولت برای کنترل و مهار تورم در دستور کار است و جلسات مربوط به این امر به صورت هفتگی با حضور ‌کارشناسان در حال بررسی است و همه تلاش ما حل این موضوعات و مشکلات مربوطه است. 

وی گفت: فاصله طبقاتی قبلا چهار دهم بود که در این دولت به سی و هشت صدم رسیده است که از دلایل آن می‌توان به مسئله یارانه و حقوق‌ها اشاره کرد. 

استاندار زنجان عنوان کرد: خرید گندم تاکنون به میزان ۲۷۰۰ میلیارد تومان بوده که پرداخت‌ها و افزایش قیمت در این حوزه موجب بهتر شدن وضعیت کشاورزان شده است.

افشارچی گفت: برای رسیدن کشور به این مرحله۴۴ سال تلاش شده است و به فرموده مقام معظم رهبری "ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند".

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر