logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۱۹۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره):

۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احداث می‌شود

-۱۰۰-هزار-واحد-مسکونی-توسط-ستاد-اجرایی-فرمان-حضرت-امام(ره)-احداث-می‌شود
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در حال حاضر این ستاد احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با حدود یک میلیون‌متر مربع مساحت را در سطح کشور در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عارف نوروزی امروز ۲ شهریور ماه در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کار ساخت و تحویل این واحدها تا پایان دولت سیزدهم متناسب با ظرفیت‌های اجرایی و میزان پیشرفت، به اتمام و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه سایت‌های مختلف درصد پیشرفت‌های متفاوتی دارند اذعان کرد: طبق تفاهم با وزارت راه و شهرسازی، میزان ساخت واحدهای مسکونی توسط ستاد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه زمین لازم برای ساخت مسکن در برخی موارد توسط ستاد و در برخی عرصه‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی در اختیار قرار می‌گیرد تا نسبت به ساخت و ساز واحدها اقدام شود اذعان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال‌های گذشته یک مجموعه ماموریت محور بود، به این معنا که هرکجا در کشور گره و مشکلی به وجود می‌آمد، ستاد به عنوان بازوی توانمند نظام و دولت وارد عمل می‌شد و با کمک گرفتن از ظرفیت نخبگان و متخصصان برای حل بحران کمک می‌کرد.

نوروزی خاطر نشان کرد: موضوع اصلی در ساخت مسکن‌ها تأمین زیرساخت و خدمات روبنایی است و اگر تأمین شود مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی ستاد اجرایی فرمان امام، حرکت در مسیر شعار سال است گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه و پیشرفت کشور به کار گرفته خواهد شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان زنجان ۳۹۲ واحد را با ۵۵ هزار مترمربع مساحت به متقاضیان تحویل داده است گفت: ۳۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان امروز همزمان با اولین روز هفته دولت با حضور وزیر راه‌وشهرسازی در زنجان افتتاح شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر