logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دانش آموز خرمدره‌ای رتبه ۷ کنکور هنر:

استمرار در مطالعه و حمایت خانواده رمز موفقیت من در کنکور امسال است

استمرار-در-مطالعه-و-حمایت-خانواده-رمز-موفقیت-من-در-کنکور-امسال-است
دانش آموز خرمدره‌ای رتبه ۷ کنکور هنر گفت: در کنکور امسال توانستم رتبه ۷ منطقه ۳ کنکور هنر را کسب کنم و به دلیل استمرار در مطالعه و حمایتی که از خانواده داشتم توانستم این موفقیت را به دست بیاورم.

نازنین جلفائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: متولد بهمن سال ۱۳۸۳، ساکن خرمدره و فرزند آخر خانواده‌ای شش نفره هستم و والدین هر دو فرهنگی بودند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در کنکور امسال توانستم رتبه ۷ منطقه ۳ کنکور هنر را کسب کنم، گفت: به دلیل استمرار در مطالعه و حمایتی که از خانواده داشتم توانستم این موفقیت را به دست بیاورم.

جلفائی افزود: در کنکور برای درس‌های درک عمومی هنر، ریاضی و خلاقیت هنری به ترتیب درصدهای ۵۶، ,۱۵ و ۳۶ درصد را کسب کردم. 

این دانش آموز خرمدره‌ای با بیان اینکه در خصوص کنکور هنر مهم‌ترین چیز مرور زیاد درس‌هاست، گفت: من مرور را با بررسی آزمون‌ها و مرور خلاصه نویسی‌ها انجام  داده و در هیچ کلاس خصوصی‌ای شرکت نمی‌کردم. 

وی تصریح کرد: تفریح داشتن برای داشتن انگیزه‌ ادامه دادن از لزومات سال کنکور است و من هم تفریح را به صورت ورزش و معاشرت با دوستانم انجام می‌دادم. 

دانش آموز خرمدره‌ای رتبه ۷ کنکور هنر گفت: ۴ سال در مدرسه فرزانگان تحصیل کردم ولی به علت علاقه‌ای که به رشته هنر داشتم تغییر رشته دادم و در یک هنرستان دولتی شروع به تحصیل کردم.

وی افزود: به نظر من دچار حواشی نشدن در مسیر درس خواندن از مهم‌ترین مسائل است و چون در سال کنکور استرس بالاست و مدام دانش‌آموزان به دنبال کتاب‌ها و موسساتی هستند تا پیشرفت کنند ولی درگیری زیاد در این مسائل فقط وقت دانش آموز را هدر می‌دهد و آنها را دچار سردرگمی می‌کند. پیشنهاد من این است که هر کاری به نظرتان برای شما بهتر است را در سال کنکور انجام دهید.

بانوی برتر خرمدره‌ای در خصوص شرکت در آزمون‌ها گفت: همان روز بعد آزمون شروع به تحلیل می‌کردم، نکات جدید رو یادداشت می‌کردم و در روزهای بعد به مرور نکات می‌پرداختم.

وی با بیان اینکه پیش‌خوانی به صورت خوانش روزنامه‌وار داشتم، گفت این پیش‌خوانی باعث می‌شد برای مباحث جدید آمادگی داشته باشم و این موضوع در رابطه با دروس مربوط به بخش درک عمومی هنر بود‌.

جلفائی تصریح کرد: امسال سوالات ریاضی نسبت به سال‌های قبل تفاوت زیادی داشت و این موجب شوکه شدن من سر جلسه شد، اما استرس خودم رو کنترل کردم و تلاش کردم تا جایی که می‌توانم به سوالات پاسخ بدهم‌.

وی با بیان اینکه من از سال‌ها پیش به هنر علاقه داشتم، گفت: علاقه زیادی هم به کارهای مهندسی داشتم پس تصمیم گرفتم که برای تحصیلات خودم رشته‌ی طراحی صنعتی رو انتخاب کنم. 

این بانوی موفق در کنکور هنر گفت: در سال کنکور پستی و بلندی‌هایی وجود دارد که به تنهایی نمی‌شود از آنها عبور کرد، ولی در این راه دوستان من در انگیزه دادن به من خیلی تلاش کردند و همچنین معلمان مدرسه تشویق و کمک زیادی به من کردند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که تقریبا به چیزی که میخواستم رسیدم، گفت: معتقدم برای رسیدن به خواسته‌ها باید تلاش کرد و به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم عزت نفس داشته باشند و برای آرزوهای خودشان تلاش کنند.

جلفائی در توصیه به داوطلبان سال آینده گفت: در سال کنکور به خودتان اعتماد داشته باشید، درگیر حواشی نشوید و به طور مستمر مطالعه داشته باشید و بررسی مکرر سوالات هر آزمون آزمایشی‌ای که شرکت می‌کنید از مهم‌ترین کارهای سال کنکور است و توصیه‌ می‌کنم که از علایق خودشان چشم‌پوشی نکنند، چون در آینده حسرت انتخاب‌های بد گذشته خود را می‌خورند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر