logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۱۸۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد اربعین استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

قیمت بلیط رفت و برگشت زنجان به نجف تعیین شد

قیمت-بلیط-رفت-و-برگشت-زنجان-به-نجف-تعیین-شد
دبیر ستاد اربعین استان زنجان قیمت بلیط رفت و برگشت اربعین از زنجان به نجف را ۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ظرفیت جابه‌جایی ۳۶۰ مسافر با دو پرواز از استان فراهم شده است.

باقر سپهری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که در استان توسط استاندار و سایر مسئولان انجام شد بحث برقراری پرواز زنجان به نجف بود، که انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این پرواز‌ها توسط ایران ایر برعهده گرفته شد و هواپیما از نوع ایران ایر باس ۳۲۰ است و ظرفیت جابه‌جایی ۱۸۰ مسافر را دارد.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: پروازهای فرودگاه زنجان(ویژه اربعین) به مقصد نجف رفت در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور و برگشت در روزهای ۱۶ و ۱۸ شهریور خواهد بود.

وی اذعان کرد: پیش‌فروش بلیط از امروز ۳۰ مرداد ماه و یا نهایتا از فردا ۳۱ مرداد به فروش خواهد رفت.

سپهری گفت: قیمت بلیط رفت تقریبا ۴ میلیون تومان همین‌طور قیمت بلیط برگشت نیز ۴ میلیون تومان خواهد بود که طبق نرخ اعلامی شرکت هواپیمای کشوری و توافق انجام شده، خواهد بود.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر استقبال از پرواز‌ها خوب باشد تلاش می‌کنیم که این پرواز‌ها را نیز همانند پرواز مشهد دائمی کنیم.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان در خصوص سامانه سماح و تعداد زائران ثبت‌نام کننده در این سامانه گفت: تا ساعت ۱۶ ظهر روز گذشته ۳۰ مرداد ماه؛ ۱۷ هزار و ۶۵۲ نفر ثبت نام داشته‌اند که ۱۵ هزارو ۵۸۴ نفر واریزی بیمه را انجام داده‌اند.

وی گفت: بیشتر زائران استان زنجان مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر