logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور مسئولان استانی و کشوری؛

نخستین خانه روابط عمومی در زنجان آغاز به کار کرد/ خبرنگاران منشا تحول در جامعه هستند

نخستین-خانه-روابط-عمومی-در-زنجان-آغاز-به-کار-کرد-خبرنگاران-منشا-تحول-در-جامعه-هستند-

با حضور مسئولان استان زنجان و مسئولان کشوری، نخستین خانه روابط عمومی در زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش موج رسا; نخستین خانه روابط عمومی در زنجان با حضور محسن میرزایی، روزنامه نگار و پژوهشگر برجسته،هوشمند سفیدی، دبیر کل و سخنگوی خانه روابط عمومی های کشور و دکتر مهدی فرقانی در زنجان آغاز به کار کرد.

همچنین از تمبر یادمان افتتاح خانه روابط عمومی استان زنجان، به عنوان نخستین خانه استانی رونمایی شد.

هوشمند سفیدی امروز در مراسم جشن روز خبرنگار استان زنجان، اظهار داشت:مطبوعات به عنوان قدرت چهارم در کنار سایر قوا در کشور محسوب می شوند.

وی ادامه داد: امروزه همه ما می پذیریم که جهل منشا همه بدبختی ها،استبدادها و موانعی است که در راه سعادت و بهروزی ملت ها قرار دارد و اگر بتوانیم بر جهل غلبه کنیم به سوی سعادت گام بر می داریم.

دبیر کل و سخنگوی خانه روابط عمومی های کشور تصریح کرد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم تنها نقش آگاهی دهنده نیست بلکه توان نقد قدرت از دیگر ویژگی های خبرنگاران است.

سفیدی گفت: خبرنگار عنصر آگاه و شجاع است که می تواند دیدگاه خود را مطرح کرده و از این موضوع هراسی ندارد.

وی با بیان اینکه نقد قدرت دارای حائز اهمیت است، افزود: از طریق بیان خواسته های مردم و صدای ملت خبرنگاران قدرت را نقد می کنند.

دبیر شورای صاحب نظران ارتباطات و رسانه بیان داشت: خبرنگار هم در آگاهی بخشی و هم در نقد قدرت جایگاه بسیار مهمی را دارد.

سفیدی گفت: گذشت زمان و ظهور فنآوری های جدید نشان می دهد که جایگاه خبرنگاران ارتقا یافته است و امروز شهروند خبرنگاری گسترش یافته است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره تحول آفرین بوده و زمان، عمر و زندگی خود را برای آزادی و آگاهی ملت تقدیم کرده اند،گفت: تکریم خبرنگار اگر چه نباید دریک روز باشد، اما روز خبرنگار نیز مغتنم است تا از مسائل این قشر صحبت شود.

دبیر شورای صاحب نظران ارتباطات و رسانه افزود: ایجاد فضای کار آزاد برای خبرنگاران زمینه نقش آفرینی این قشر را فراهم می کند.

سفیدی گفت: توسعه آگاهی و اطلاع رسانی زبان مشترک بین خبرنگاران و روابط عمومی ها محسوب می شود

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم نیز دارای ضعف اطلاع رسانی بود، گفت: اگر جایگاه رسانه و روابط عمومی ها تقویت شده و منزلت آنها به معنای واقعی حل شود،می توانند به خوبی ایفای نقش کنند.

خانه روابط عمومی فعالیت های خود را گسترش داده و تلاش می کند روابط عمومی را توسعه دهد و امروز هم نخستین خانه روابط عمومی کشور به صورت رسمی در زنجان رونمایی می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر