logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

کسب رتبه اول شهرستان ابهر در رتبه‌بندی درصد قبولی و میانگین نمره

کسب-رتبه-اول-شهرستان-ابهر-در-رتبه‌بندی-درصد-قبولی-و-میانگین-نمره
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در رتبه‌بندی و درصد قبولی و نمره آزمون نهایی ورقه در پایه‌ دوازدهم شاخه نظری، کارشناسان ما موفق شدند رتبه اول را کسب کنند.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در رتبه‌بندی و درصد قبولی و نمره آزمون نهایی ورقه در پایه‌ دوازدهم شاخه نظری، کارشناسان ما موفق شدند برای دومین سال متوالی در سطح مناطق ۱۴گانه استان زنجان رتبه اول را کسب کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به طراحی خاص سوالات، گفت: تصحیح سوالات به صورت الکترونیکی در اقصی‌نقاط ایران صورت گرفت این موفقیت برای شهرستان ابهر به‌دست آمد.

مرادی تصریح کرد: در سطح کشور درصد قبولی پایه دوازدهم ۶۹ درصد و در میانگین استان زنجان ۷۰ درصد بود، ما در شهرستان ابهر موفق شدیم ۷۷ درصد قبولی داشته باشیم. 

وی افزود: در این رتبه‌بندی ما در سال‌جاری در بین ۷۵۰ منطقه آموزش و پرورش کشور توانستیم رتبه ۱۱۲ را کسب کنیم در حالی که در سال گذشته رتبه ۲۵۴ را در کشور داشتیم و امسال ۱۴۲ رتبه در سطح مناطق آموزش و پرورش کشور ارتقا پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه این موفقیت را مدیون زحمات ارزشمند فرهنگیان و تلاش هدفمند دانش آموزان عزیز هستیم، گفت: حمایت و پشتیبانی خانواده‌های محترم این دانش‌آموزان در این موفقیت موثر بوده به همه این عزیزان تبریک عرض می‌کنیم و استدعا داریم که در تداوم این موفقیت‌ها ما را یاری کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر