logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۱۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان درگفتگو با موج‌‎رسا:

کارگاه نویسندگی در 5 روستای استان برگزار می‌شود

کارگاه-نویسندگی-در-5-روستای-استان-برگزار-می‌شود
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش نویسندگی دوره نویسندگی در روستاهای استان زنجان طرحی در نظر گرفته شده است گفت: کارگاه نویسندگی در 5 روستای استان برگزار می‌شود.

حسین رحمانی‌زاده در گفت‌گو با خبرنگار حوزه کتابخانه‌‌های عمومی «موج رسا»با بیان اینکه به منظور کشف استعدادهای هنری و فرهنگی و تحقق عدالت فرهنگی، کارگاه یک‌روزه نویسندگی سفر به سرزمین جادویی کلمات با حضور سیده زهرا محمدی نویسنده و مدرس کارگاههای نوشتن خلاق در نظر گرفته شده است گفت: برای اجرای طرح کتابخانه‌های مورد نظر مانند کتابخانه‌‌های روستایی هدایت، امیرکبیر، بقیه‌الله، ابوعلی سینا و شهدای شهر دندی از 29 مرداد لغایت 5 شهریور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حال حاضر 35 باب کتابخانه عمومی روستایی در استان زنجان فعال است که با توجه به کمبود مراکز فرهنگی، کتابخانه‌ها تنها محل فرهنگی روستاها محسوب می‌شود.   

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان عنوان کرد: این دوره به مدت یک هفته از 29 مردادماه آغاز خواهد شد و مباحث آموزشی دوره شامل اصول و شیوه ابتدایی نگارش، فرآیندهای نویسندگی، انتخاب واژگان مناسب در انواع نوشته‌ها به فراگیران آموزش داده خواهد شد. 

رحمانی زاده ابراز کرد: نوشتن قابل یادگیری است این کار ویژگی‌هایی دارد که با تمرین مداوم و به‌مرور زمان می‌توان آن‌ها را کسب کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر