logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر در گفتگو با موج رسا:

استخر عسلک ابهر با اعتبار ۳ میلیارد تومان وارد فاز عملیاتی شد

استخر-عسلک-ابهر-با-اعتبار-۳-میلیارد-تومان-وارد-فاز-عملیاتی-شد
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: در پی تعطیلی چندین ساله استخر عسلک ابهر که موجب گله‌مندی مردم و ورزشکاران ابهری شده بود، با اعتبار ۳ میلیارد تومان وارد فاز عملیاتی شد.

عباس امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: پروژه بهسازی و بازگشایی مجدد این استخر که جزء مطالبات اصلی جوانان ابهری بود، با اعتباری که از سوی فرماندار محترم در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ اختصاص یافت، آغاز شد و ادامه پروژه با بستن قرارداد با بخش خصوصی وارد فاز عملیاتی شده است و نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به دلیل اهمیت وافری که این پروژه برای خدمت‌رسانی به مردم و ورزشکاران دارد، بر تسریع روند آماده‌سازی آن‌ تاکید شده و پیمانکار ملزم به تحویل پروژه در شهریور ماه است.

این مسئول با بیان این که این استخر از اواخر سال ۱۳۹۸ تعطیل شد، گفت: این استخر به دلیل از بین رفتن موتورخانه آن امکان بهره‌برداری از آن وجود نداشت، با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره با اختصاص اعتبار ۳ میلیارد تومان وارد فاز عملیاتی شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: تیرماه سال‌جاری واگذاری استخر عسلک ابهر به پیمانکار با حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به پیمانکار انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر