logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۱۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت و درمان ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

2 هزار نفر ایثارگر در استان مشمول طرح دارو یار هستند

2-هزار-نفر-ایثارگر-در-استان-مشمول-طرح-دارو-یار-هستند
معاون بهداشت و درمان ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه سایت مورد نظر راه اندازی شده است ولی با مشکلاتی روبرو است گفت: قریب به 2 هزار نفر ایثارگر در استان زنجان مشمول طرح دارو یار هستند.

علیرضا حیدری در گفتگو باخبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قراردادهای لازم جهت اجرای طرح دارو یار در استان با بیمه دی انجام شده است گفت: این طرح جانبازان و ایثارگران بالای 70 درصد و والدین شهدا بالای 75 ساله را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمام تلاش بر این است که مشکلات مربوط به سایت دارو یار در استان حل شود تا بتوانند ایثارگران و جانبازان در استان از این طرح استفاده نموده و مثمر ثمر واقع شود.

معاون بهداشت و درمان ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: این طرح فقط شامل ایثارگران و جانبازان 70 درصد و والدین  شهدا است و اشخاص دیگر از خانواده شهدا یا جانبازان را شامل نمی‌شود.

حیدری افزود: طرح دارویار برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه ایثارگری استان با همکاری بیمه دی که بخش خصوصی می‌باشد به اجرا ‌درآمده و قریب به 2 هزار نفر ایثارگر در استان مشمول طرح دارو یار هستند.

وی تاکید کرد: سعی بر این است که با جدیت تمام و با هماهنگی بیشتر در اسرع وقت مسائل و مشکلات پیش رو را حل شده تا جامعه هدف با آرامش کامل و کمترین مشکلات درمانی مواجه باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر