logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۱۷۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر در گفتگو با موج رسا:

دلیل توقف پروژه ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا(س) نبود اعتبار است

دلیل-توقف-پروژه-۱۲-کلاسه-فاطمه-الزهرا(س)-نبود-اعتبار-است-
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر گفت: دلیل توقف پروژه ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا(س) نبود اعتبار است که امیدواریم با دستور مساعد مسئولین محترم و تامین اعتبار مورد نیاز انجام گیرد و شاهد حضور دانش آموزان عزیز در این مدرسه باشیم.

ابراهیم دودانگه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی، اجتماعی پایگاه تحلیلی، خبری موج رسا; اظهار کرد: از چالش اصلی آموزش و پرورش شهرستان ابهر، کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی است که طی مطالعات و بررسی‌های انجام گرفته، نقاط مختلف شهرستان که کمبود فضای آموزشی داشته و نیاز به احداث فضای جدید دارند احصا شده و آمار نیازها و کمبودها نیز به مسئولین محترم فرادستی اعم از فرماندار، نماینده مجلس، اداره کل آپ و اداره کل نوسازی استان اعلام شده‌ است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تلاش‌هایی نیز برای طرح مشکل کمبود فضا به خیرین جهت جذب مشارکت این عزیزان در حال انجام است، گفت: اطلاعات کامل فضاها و فرسودگی آنها نزد اداره کل نوسازی موجود است که قطعا با تامین اعتبار مورد نیاز به مرور نسبت به مقاوم سازی فضاهای فرسوده اقدام خواهند شد.

دودانگه افزود: در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان زنجان برای استخر نیمه تمام دانش آموزی که احداث آن در سال ۱۳۸۹ آغاز شده بود و از سال ۱۳۹۱ روند احداث آن متوقف شده بود مبلغ ۸ میلیارد تومان اختصاص یافت.

این مسئول تصریح کرد: دور اول سفر ریاست محترم جمهور اعتبار مورد نیاز برای احداث ۲ باب مدرسه روستایی تخصیص پیدا کرد که تا مهر ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی توسط اداره کل نوسازی در حال تکمیل است، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای الگزیر، ۶ کلاسه شهرک گلشهر ، ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا (س) ، یک کلاسه روستای برزابیل و ۲ کلاسه روستای کلنگرز هستند که به جز پروژه ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا (س) در دیگر پروژه‌ها مشکل خاصی نداریم و با صحبتی که با مسئولین محترم اداره کل نوسازی شده، تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ تحویل آموزش و پرورش خواهد شد و پروژه گلشهر نیز با قول مساعدی که داده شده در مهر ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر تصریح کرد: دلیل توقف پروژه ۱۲ کلاسه فاطمه الزهرا(س) نبود اعتبار است که امیدواریم با دستور مساعد مسئولین محترم و تامین اعتبار مورد نیاز انجام گیرد و شاهد حضور دانش آموزان عزیز در این مدرسه باشیم.

وی افزود: مدارس خیر ساز که در حال عملیات احداث هستند شامل هنرستان ۱۸ کلاسه که توسط شرکت پرتکمیل در شهر صائین قلعه احداث می‌شود و دبیرستان متوسطه اول در بلوار شهید بهشتی (شناط) که توسط شرکت سانا عایق در حال تجهیز کارگاه بوده و نیز دبستان ۶ کلاسه خیری زنده یاد حاج محسن قبله وردی در حال عملیات احداث و ۶ کلاسه گلشهر، ۵۰ درصد توسط خیر احداث شده و مابقی توسط نوسازی در حال تکمیل است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر