logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اداره کل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۱۵۰ کلاس درس تا پایان سالجاری تحویل آموزش‌وپروش استان می‌شود

۱۵۰-کلاس-درس-تا-پایان-سالجاری-تحویل-آموزش‌وپروش-استان-می‌شود
اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه تمام سعی بر این است که مدارس به صورت تکمیل در اختیار دانش آموزان قرار گیرد گفت: ۱۵۰ کلاس درس تا پایان سالجاری تحویل آموزش‌وپروش استان می‌شود.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح‌های زیادی زیر نظر اداره نوسازی و تجهیزات مدارس در نظر گرفته شده است اظهار کرد: بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار استان امری مهم در زمینه آموزش‌وپرورش است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: عمده مدارس که در حال ساخت و ساز هستند با توجه به نیازهای اعلامی، جمعیت دانش آموزان و وضعیت دانش آموزی در مناطق چه شهری و چه روستایی جزو مناطق نیازمند به احداث مدارس محسوب می‌شوند. 
مدیر کل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان عنوان کرد: مناطق شهری از نظر احداث مداری جز مناطق برخوردار و مناطق روستایی جز مناطق کم برخوردار طبقه بندی می‌شود.
اسلامی گفت: در حالی که در مناطق اغماری مدارسی جهت امر آموزش وجود ندارد این مدارس نیز در مناطق اغماری جز مناطق کم برخوردار در نظر گرفته می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌ای که در نظر گرفته شده است تا مهرماه سالجاری تعداد ۱۱۸ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش مناطق ۱۴ گانه استان داده خواهد شد.
مدیر کل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان تاکید کرد: در تمام مناطق ۱۴ گانه استان زنجان پروژه‌های احداث مدارس چه شهری و چه روستایی در دست اقدام است. 
اسلامی گفت: برنامه‌ریزهای انجام شده تا انتهای سالجاری ۱۵۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپروش استان داده شود که دانش آموزان بتوانند از امکانات بهتر در امر یادگیری و تحصیل از مدارس بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر