logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان:

صاحبان 21 اثر برتر جشنواره ابوذر در استان زنجان تجلیل می‌شوند

صاحبان-21-اثر-برتر-جشنواره-ابوذر-در-استان-زنجان-تجلیل-می‌شوند

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان با اشاره به مراسم روز خبرنگار و جشنواره ابوذر گفت: صاحبان 21 اثر برتر جشنواره ابوذر در استان زنجان تجلیل می‌شوند.

به گزارش موج رسا; نوید کمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم روز خبرنگار و جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: مراسم بزرگداشت مقام اصحاب رسانه و جشن بزرگ روز خبرنگار برای سومین سال پیاپی همزمان با اختتامیه مهمترین رویداد رسانه‌ای استان در قالب جشنواره ابوذر صبح ۱۹ مرداد ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمانان این مراسم عنوان کرد: در این مراسم نصرالله پژمان‌فر نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع صمیمی خبرنگاران در این رویداد فرهنگی به ایراد سخنرانی می‌پردازد .

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان افزود: در این روز علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از جمله اجرای زنده سرود و پخش نماهنگ شاهد برنامه‌های دیگری از جمله رونمایی از یک نرم افزار و بازی تولید شده در مراکز فرهنگی استان خواهیم بود.

وی با اشاره به استقبال اصحاب رسانه از جشنواره ابوذر نیز گفت: خوشبختانه با توجه به استقبال قابل تقدیر اصحاب رسانه استان در مراسم اختتامیه جشنواره از ۲۱ اثر برتر ارسالی به این رقابت فرهنگی تجلیل می‌شود و به برترین‌های هر بخش تندیس بلورین جشنواره تقدیم می‌شود.

کمالی ابراز کرد: با توجه به همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان از برخی از مدیران کل و روابط عمومی‌های برتر نیز قدردانی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جشن بزرگ روز خبرنگار ویژه تمام اصحاب رسانه استان و روابط عمومی‌ها است، خاطرنشان کرد: تمام خادمان عرصه خبر و اطلاع رسانی به این مراسم باشکوه دعوت می‌شوند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر