logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۱۵۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت کشتی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

دانش آموز فرنگی کار زنجانی نفر سوم مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور شد

دانش-آموز-فرنگی-کار-زنجانی-نفر-سوم-مسابقات-قهرمانی-آموزشگاه‌های-کشور-شد
رئیس هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه کشتی فرنکی از جمله رشته‌های ورزشی پر طرفدار است گفت: دانش آموز فرنگی کار زنجانی نفر سوم مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور شد.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر سراسر کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه به میزبانی استان کرمان در حال برگزاری است اظهار کرد: تیم زنجان با حضور بر سر مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امیر صدرا گوهری از استان زنجان از شهرستان ابهر در رشته کشتی فرهنگی وزن ۶۲ کیلو توانست که مقام سوم قهرمان کشوری را کسب نماید.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان تصریح کرد: هیئت کشتی استان زنجان برای مقاطع سنی خردسالان و نونهالان سرمایه گذاری و برنامه‌های ویژه دارد که در حال اجرا می‌باشد.

محمدی تاکید کرد: داوران فعال در زمینه کشتی در استان فعالیت دارد که در سال 1401 تعداد داوران استان 44 نفر گزارش شده که طبق کلاس‌ها و برنامه‌هایی که برای ارتقا سطح داوری در استان برگزار شد تقریبا در سال 1402 می‌توان گفت 23 نفر نیز به این آمار اضافه شده است در کل تقریبا 67 نفر داور در رشته ورزشی کشتی آموزش دیده وجود دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر