logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۱۵۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه زنجان در کفتگو با موج رسا خبر داد:

افزایش حجم تردد در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان

افزایش-حجم-تردد-در-جاده‌های-مواصلاتی-استان-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با توجه به تعطیلات پیش رو تعداد مسافرت‌ها برون استانی نیز افزایش می‌یابد گفت: تردد در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان افزایش یافته است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه از دیروز بعد از ظهر شاهد افزایش تردد در راه‌های مواصلاتی استان هستیم اظهار کرد: حجم تردد وسایل نقلیه در سه راه‌ اصلی آزاد راه زنجان- تبریز، آزاد راه زنجان- بیجار و آزاد راه زنجان - قزوین بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تصادف یا مورد فوتی در جاده‌های مواصلاتی استان خوشبختانه فعلا گزارش نشده است و با توجه به این نکته که جاده‌های استان دو طرفه بوده و فاقد جدا کننده فیزیکی می‌باشد و رعایت نکات ایمنی در مسیر برای رانندگان الزامی است.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: بارها تاکید شده رانندگان خودرو از یکسره رانندگی در مسیر خوداری نموده و در هر دو ساعت رانندگی در یک نقطه امن 15 دقیقه را به استراحت اختصاص دهند که متاسفانه این نکته در بین رانندگان رعایت نمی‌شود.

میناخانی گفت: بستن کمربند ایمنی برای رانندگاه در مسیر و سر نشینان عقب در خودرو، امری لازم است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول مسیر توجه به نکات مهمترین مسئله در امر جلوگیری از تصادفات جاده‌ای است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر