logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۱۵۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

۱۰۵ فقره پرونده در چهار ماه نخست سالجاری توسط اموال تملیکی استان زنجان پیگیری شد

۱۰۵-فقره-پرونده-در-چهار-ماه-نخست-سالجاری-توسط-اموال-تملیکی-استان-زنجان-پیگیری-شد
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه در چهار ماه نخست سالجاری سعی بر این شد که به پرونده‌های مختلف در سازمان اموال تملیکی استان رسیدگی شود گفت:۱۰۵ فقره پرونده در چهار ماه نخست سالجاری توسط اموال تملیکی استان زنجان پیگیری شد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پرونده‌های پیگیری شده از مراجع ذیربط به تعداد ۱۰۵ فقره گزارش شده است اظهار کرد: پرونده‌های مذکور به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در ۴ ماهه اول سالجاری به تعداد ۱۹۸ فقره بوده که  به ارزش تقریبی ۱۶۸۷ میلیارد ریال برآورد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴۷ درصد افزایش داشته است.
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: پرونده‌های متروکه واصله به  اداره کل از سوی گمرک زنجان در ۴ ماهه اول امسال به تعداد ۲۰ فقره و به ارزش بیش از ۵۹۷ میلیارد ریال بوده ثبت شده است.
مهری ابراز کرد: در ۴ ماهه اول سالجاری تعداد ۱۴۰ فقره پرونده توسط اداره اموال تملیکی به فروش رسیده است که مبلغ حاصل از فروش حدود ۹۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بوده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۳ درصد افزایش داشته است.
وی تاکید کرد: در این مدت ۶ تن انواع کالای غیرقابل مصرف به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال نیز جهت حفظ سلامت جامعه با حضور نماینده دادستان و سایر ادارات ذیربط انهدام و از چرخه مصرف خارج گردید.
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان افزود: در مزایده سالجاری مرداد ماه، در استان انواع کالاها شامل؛ لوازم خانگی و الکترونیکی، ابزار آلات ، انواع خودرو، خوراکی، مقادیر زیادی سنگ منگنز و کنستانتره و خاک روی و بذرت ذرت، و همچنین مقادیری کالا بشرط صادرات اعم خوراکی، آرایشی و بهداشتی و دخانی و البسه، مطرح گردیده که قیمت پایه کارشناسی کالاها حدود ۱۵۰ میلیارد ریال می‌باشد.
 مهری ابراز کرد: زمان بازدید و ارائه قیمت در سایت ستاد ایران از ۱۰ مرداد لغایت ۱۷ مرداد است.
وی تصریح کرد: در مزایده ملک مردادماه نیز، در استان تعداد ۴ ملک با قیمت پایه کارشناسی حدود ۲۵۳ میلیارد ریال جهت فروش مطرح می‌باشد.
مدیر کل جمع آوری و فروش موال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: زمان بازدید و ارائه قیمت در سایت ستاد ایران از ۱۶ مرداد لغایت ۲۶ مرداد است.
مهری گفت: با ساماندهی انبار استان و چیدمان مناسب و تفکیک کالاها، کالاها در شرایط مناسب تحویل و نگهداری و تعیین تکلیف می‌گردد و انبار استان از نظر شرایط نگهداری و تعیین تکلیف کالاها جز انبارهای برتر شناخته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر