logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۱۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شهرداری قیدار فعلا با سرپرست اداره می‌شود

شهرداری-قیدار-فعلا-با-سرپرست-اداره-می‌شود
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: هنوز شورای اسلامی شهر قیدار برای انتخاب شهردار اقدامی انجام نداده است و فعلا شهرداری قیدار با سرپرست اداره می‌شود.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار قیدار و ابهر اظهار داشت: فعلا شهردار قیدار انتخاب نشده است. شهردار قبلی نیز با توجه به اتفاقاتی که بین اعضای شورا و شهرداری رخ داد اتمام فعالیتش با شورا رقم خورد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هنوز شورای اسلامی شهر قیدار برای انتخاب شهردار اقدامی انجام نداده است و فعلا شهرداری قیدار با سرپرست اداره می‌شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در ادامه گفت: سال گذشته شورای اسلامی شهر ابهر در یک اقدامی شهردار سابق آقای عبا‌س‌نیا را به دلیل عدم سکونت برکنار کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه اعضای شورا شهردار جدیدی انتخاب کردند و شهردار قبلی شکایتی را در دیوان عدالت اداری ثبت کرد و دیوان نیز در مرحله رای بدوی مصوبه شورا مبنی بر برکناری شهردار را ایراد و ابطال نمود.

خلجی بیان کرد: با توجه به اینکه سه نفر از اعضای شورای شهر ابهر به رای دیوان در مرحله بدوی اعتراض کردند منتظر رای قطعی دیوان هستیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر