logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۱۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

72 مرکز توزیع مواد غذایی به علت عدم رعایت بهداشت در زنجان تعطیل شد

72-مرکز-توزیع-مواد-غذایی-به-علت-عدم-رعایت-بهداشت-در-زنجان-تعطیل-شد
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روزانه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید به عمل می‌آید گفت: 72 مرکز توزیع مواد غذایی بعلت عدم رعایت بهداشت در زنجان تعطیل شد.

جلیل نصیری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه از اماکن تحت پوشش در استان روزانه یکبار بازدید توسط اکیپ‌های نظارتی انجام می‌شود اظهار کرد: در سه ماه گذشته کل اخطاریه‌های صادر شده به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی  یک هزارو 643 مورد بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از کل بازدیده‌های به عمل آمده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی 72 مرکز  تعطیلی بعلت عدم رعایت بهداشت گزارش شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: از تخلفات به عمل آمده در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی 5 مورد به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

نصیری افزود: اکیپ‌های نظارتی از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت مراکز و اماکن پرتردد نظارت‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: بازدیدها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی، اماکن بین شهری، جایگاه‌ها سوخت‌رسانی، سرویس‌های بهداشتی و موارد دیگر انجام شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز کرد: برخی تخلفات در خصوص مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته که حجم بالایی دارد برای معدوم سازی نیازمند اجازه مراجع قضایی بود بعد از اخذ مجوز اقدام به معدوم سازی در محل دفع زباله مهتر شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر