logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۱۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

ابراز ارادتی که دوباره در تاریخ ماندگار شد

ابراز-ارادتی-که-دوباره-در-تاریخ-ماندگار-شد
در روز یوم العباس خیل صدها هزار نفری عاشقان و دلدادگان سقای دشت نینوا از اقصی نقاط ایران و کشورهای اسلامی روانه زنجان شدند و گرداگرد هم حماسه‌ای شگرف و بی‌نظیر خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی موج رسا; امروز زنجانی‌ها حماسه دیگر و یوم‌العباس دیگری را ثبت کردند، امروز عاشقان حسینی نشان دادند با وجود سختی‌ها و دشواری‌ها، هرگز از مکتب حسینی روگردان نیستند، هر سال شورانگیزتر از سال قبل و امروز چه خوب صحنه‌هایی عاشقانه در دسته حسینیه اعظم زنجان در قالب دوربین عکاسان ثبت و برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

بیشتر بخوانید

امروز مردم زنجان و تمام دلدادگانی که در دسته حسینیه حضور داشتند با برافراشته شدن پرچم فلسطین نشان دادند که حامی آزادگان عالم‌اند و بی‌زار از یزیدیان زمان هستند، اهتزاز این پرچم در خیل عظیم شیفتگان و دلدادگان حسینی خود جلوه ویژه‌تری به دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان داد.

آری امروز در روز یوم العباس خیل صدها هزار نفری عاشقان و دلدادگان سقای دشت نینوا از اقصی نقاط ایران و کشورهای اسلامی روانه زنجان شدند و گرداگرد هم حماسه‌ای شگرف و بی‌نظیر خلق کردند و در دریایی مواج، اتحاد، همبستگی و عشق ناگسستنی خود به آل‌الله را به منصه ظهور رساندند.

امروز زنجان حال و هوای دیگری داشت، زنجانی‌های عاشق مکتب حسین‌(ع) عشق و اردات خود را همچون سال‌های قبل به اهل‌بیت نشان دادند، عاشقان سالار شهیدان با حضور عظیم و خیره‌کننده خود در دسته حسینیه اعظم زنجان نشان دادند تمام هجمه‌‌هایی که در طول سال‌ها بر کشور عزیزمان ایران و مردمانش بوده، نمی‌تواند آنان را از وطن، حسین (ع) و اهل بیت روی‌گردان کند. 

آری امروز تمام عاشقان و شیفتگان امام حسین (ع) و قمر‌بنی‌هاشم نشان دادند که با گذشت قرن‌ها از واقعه عاشورا هنوز هم هستند کسانی که به ندای هل من ناصر ینصرنی امام لبیک می‌گویند و هرگز از امام حسین و مکتب او روی گردان نخواهند شد.

امروز صدای نوحه‌های یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی و علمدار لشکرم فدایی رهبرم در آسمان زنجان طنین‌انداز شد تا این یک صدایی به گوش تمام جهانیان برسد.

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : فاطمه ندرلو ] [ ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ ]
واقعیت این دسته این است که... به قدری سبک بالی و انرژی خوب و مثبت.. و خالی از هیاهوی دنیا بهت میده.. که لذتی از نظر بنده بالاتر از این نیست
فرم ارسال نظر