logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۱۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های داخل شهری زنجان در روز یوم‌العباس و یوم‌الزینب

سرویس‌دهی-رایگان-اتوبوس‌های-داخل-شهری-زنجان-در-روز-یوم‌العباس-و-یوم‌الزینب
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: در روز ۸ و ۱۱ محرم سرویس‌دهی اتوبوس‌های داخل شهر زنجان در صورت تصویب شورا رایگان می‌شود.

داود نوری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با روز ۸ و ۱۱ محرم که شهر زنجان میزبان عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) برای حضور در دسته حسینیه و زینبیه خواهد بود، مقرر است تا در صورت تایید شورا طی روال قانونی، این دو روز اتوبوس‌ها به صورت رایگان خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمام ناوگان عمومی و ملکی شهرداری اعم از ون، اتوبوس و تاکسی آماده خدمات‌رسانی به عزاداران است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در پاسخ به سوالی در ارتباط با کارت‌های شهروندی و سرنوشت این کارت‌ها اذعان کرد: قرار داد شرکت پشتیبانی کننده به اتمام رسیده و شهرداری به دنبال جایگزین کردن شرکت دیگری با همکاری سازمان فاوا است.

وی گفت: پیگیر هستیم با یک شرکت دیگر قرار داد منعقد کنیم با این وجود کارت‌های شهروندی کارایی ندارند و اگر مبلغی در داخل این کارت‌ها موجود باشد مردم می‌توانند به سازمان فاوا و یا نمایندگی سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کنند تا به بانک عامل صادر کننده کارت معرفی شوند و باقی‌مانده شارژ را از بانک دریافت نمایند.

نوری در ادامه در خصوص تغییر مسیر اتوبوس‌ها در شهر زنجان بیان کرد: این طرح به نتیجه رسیده و طی هفته‌های آینده این مسئله در جلسه شورای ترافیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر تصویب شود به مرحله اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر