logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرم دره:

عزت ما در گرو ایستادگی است/آمریکا دروغگوی عهدشکن است

عزت-ما-در-گرو-ایستادگی-است-آمریکا-دروغگوی-عهدشکن-است

امام جمعه خرم دره گفت: عرت نظام اسلامی در گرو ایستادگی در برابر ابرقدرت های جهان است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم دره ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: امام رضا (ع) در عمر با برکت خود همواره برای اعتلای دین اسلام خدمت و برای حل مشکلات مردم تلاش می کردند.

وی با تبریک روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید با نقد منصفانه و مشفقانه برای حل مشکلات مردم قلم بزنند و قدم بردارند و در عین حال کمک کار مسئولین باشند.

خطیب جمعه خرم دره  با اشاره به تایید حکم تنفیذ رئیس جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم توصیه های برای مسولین به ویژه دولتمردان داشتند و بر حل مشکلات معیشتی مردم و محرومیت زدایی در جامعه تاکید داشتند و در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در برابر نمایندگان مردم سوگند یاد می کند که مسائل کشور را بر هر موضوع دیگری ترجیح دهد.

حسینی  با اشاره به نقض صریح برجام از طرف آمریکا با وضع تحریم های جدید، تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولان ارتباط با آمریکا را کلید حل مشکلات می دانند درحالی که کشورهایی مانند چین، روسیه و ترکیه هم که در آمریکا سفارت دارند از طرف آمریکا ضربه خورده اند و مخالفان آنها توسط آمریکا حمایت شده اند و آمریکا دروغگوی عهدشکن است.

وی ضمن تاکیدر بر اینکه اشتغال کشور باید زنده شود  گفت:  عزت ما در گرو ایستادگی است که این امر تاکنون با وجود مشکلات اجرایی شده است  و مسلمانان باید وحدت داشته باشند و از مشرکین برائت جویند.

 امام جمعه خرمدره با تبریک میلاد امام رضا(ع) و با اشاره به روز 14 مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت، افزود: صدور فرمان مشروطیت توسط مظفرالدین شاه و تشکیل مجلس و تصویب قانون نتیجه قیام مردم علیه استبداد مظفرالدین شاه و محمدعلی شاه بود که نیمه کاره ماند زیرا بسیاری از علما نتوانستند مقابل روشنفکرانی که ضد دین عمل می کردند را بگیرند و  دلسردی و بی تجربگی نهضت و رهبران ملت در آن دوران باعث شد این قیام به اهداف مورد نظر نرسد.

نبض سحر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر