logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۱۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پرداخت بهای گندم خریداری شده کشاورزان متناسب با زمان تحویل، انجام می‌شود

پرداخت-بهای-گندم-خریداری-شده-کشاورزان-متناسب-با-زمان-تحویل،-انجام-می‌شود-
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه در صف پرداخت بهای خرید گندم اولویت با گندمکارانی است که دولت گندم آن‌ها را زودتر خرید کرده‌ است گفت: در این راستا پرداختی‌های بهای گندم خرید شده استان‌های دیگر؛ جلوتر از استان زنجان هستند.

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; در خصوص علت دیرکرد پرداخت مطالبات گندم‌کاران زنجانی اظهار داشت: استان زنجان جزو استان‌هایی است که نسبت به استان‌های دیگر گندم را دیرتر برداشت می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در ۷ استان کار برداشت گندم اخیرا شروع شده است با این شرایط در صف پرداخت بهای خرید گندم اولویت با گندمکارانی است که دولت گندم آن‌ها را زوتر خرید کرده‌ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در این راستا در صف پرداختی‌های بهای گندم خرید شده استان‌های دیگر در اولویت پرداخت جلوتر از استان زنجان هستند.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های متعددی استاندار زنجان و معاونت اقتصادی در خصوص پرداخت بهای گندم داشت، با این شرایط تلاش این است بخشی از کشاورزان که در ۲۰ روز گذشته گندم خود را به دولت فروخته‌اند تا هفته آینده مطالبات خود را دریافت نمایند.

محمدی با بیان اینکه حسن کار ما این است که بلافاصله بعد از خرید گندم هزینه را پرداخت نماییم گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌ها برای تمام استان‌ها وجود دارد اما قول داده شده تا پرداخت‌ها سرعت گیرد و گندمکارانی که در روز‌های اول گندم تحویل سیلو‌ها داده‌اند در اولویت پرداخت قرار گیرند.

وی تاکید کرد: قیمت ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان اصلاح شد و قیمت قطعی گندم خرید شده اکنون ۱۵ هزار تومان است و در سامانه سیفا ثبت می‌شود و هر کشاورزی که پیش فاکتور دریافت می‌یابد قیمت ۱۵ هزار تومان درج می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر