logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور خدام رضوی؛

جشن میلاد امام رضا (ع) در زنجان برگزار شد/وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) منشا برکات برای ایران اسلامی است

جشن-میلاد-امام-رضا-(ع)-در-زنجان-برگزار-شد-وجود-بارگاه-مطهر-امام-رضا-(ع)-منشا-برکات-برای-ایران-اسلامی-است

مراسم جشن میلاد امام رضا (ع)، با حضور پنج نفر از خادمان حرم مطهر رضوی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; مراسم جشن میلاد امام رضا (ع)، با حضور پنج نفر از خادمان حرم مطهر رضوی،آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در زنجان برگزار شد.

مولودی‎خوانی در مقام امام رضا (ع) صلوات خاصه امام رضا (ع) از برنامه های مهم این جشن بزرگ در زنجان بود.

 همچنین نمایشگاهی از عکس‌های مربوط به حرم امام رضا (ع) در این مکان در معرض دید علاقه مندان قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم ایران ارادت خاصی به حضرت امام رضا (ع) دارند.

آیت الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در ایران اسلامی آثار و برکات بسیاری دارد، تصریح کرد: این دو حرم مطهر مامن عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت در ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه الگوبرداری از سیره و سبک زندگی ائمه معصومین (ع)  ضروری است،ادامه داد: برای ترویج این سبک زندگی باید همگان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان دهه کرامت را فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: باید در این دهه بیشتر تلاش کرد تا سبک زندگی ائمه معصومین به جامعه بیان شود.

آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی بر اساس دین اسلام بیان شده است و باید سیره ائمه اطهار در آن ساری و جاری شده و نسل های جوان از سبک زندگی اسلامی بهره مند شوند.

گفتنی است، پنج نفر از خادمان حرم مطهر رضوی از روز نهم مرداد ماه سال جاری در زنجان حضور دارند.

برنامه های مختلفی در استان در این زمینه برگزار شده است و قرار است امروز هم در نماز جمعه زنجان خادمان رضوی حضور به هم رسانند.

دیدار با خانواده شهدا، حضور در چند بیمارستان استان و عیادت از بیماران بستری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، دیدارهای مردمی، حضور در نماز جمعه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از جمله برنامه های خادمان در زنجان بود.

خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده دو شهید والا مقام اسدالله و ابراهیم گنج‌ خانلو دیدار کردند.

همچنین خادمان حرم مطهر رضوی در سفر سه روزه خود به زنجان با یک خانواده جانباز دفاع مقدس و چهار تن از خانواده‌های شهدا و همچنین حضور در گلزار شهدا شرکت کردند.
حضور در منزل شهیدان بهرام حیدری، حمید مرادلو، سید داود شبیری و سید جواد موسوی از برنامه‌ های خدام حرم رضوی در سفر به زنجان بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر