logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۱۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر :

موکب‌های ابهر باید سمت و سوی فرهنگی داشته باشد

موکب‌های-ابهر-باید-سمت-و-سوی-فرهنگی-داشته-باشد
معاون معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر گفت: تاکید فرماندار شهرستان ابهر هم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین امسال است و بر همین اساس بنا داریم با افزایش برنامه‌های متنوع فرهنگی فضای موکب‌های مستقر در کربلای معلی را ارتقا دهیم

به گزارش موج رسا; اکبر طاهری زاده در جلسه ستاد اربعین ابهر با بیان اینکه ستاد مرکزی اربعین و به تبع آن ستاد استان و شهرستان یک تشکیلات دولتی است، گفت: زمانی‌که مردم در این امور مشارکت نداشته باشند این ستاد کاری از پیش نمی‌تواند ببرد و این عشق توده‌های مردمی به دستگاه حضرت اباعبدالله هست که صحنه‌های زیبای محرم و اربعین را خلق می‌کند.

بیشتر بخوانید

طاهری‌زاده تصریح کرد: عشق‌ و ارادت این مردم به اباعبدالله الحسین (ع) است که با اهدای نذورات به کمک این ستاد می‌آیند و ما دست اندرکاران فقط به هماهنگی‌ها و تسهیل‌گری در امورات کمک می‌کنیم.

طاهری زاده افزود: از ستاد اربعین ابهر درخواست داریم برای خادمین جوان و مشتاق فضا را آماده کنند تا آنها نیز برای خادمی در مکتب امام حسین (ع) انجام وظیفه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر گفت: تاکید فرماندار شهرستان ابهر هم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر پیاده روی اربعین امسال است و بر همین اساس بنا داریم با افزایش برنامه‌های متنوع فرهنگی فضای موکب‌های مستقر در کربلای معلی را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر در پایان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران از هلال احمر ابهر خواست در خصوص اعزام آمبولانس و نیروهای امدادی در امتداد اعزام نمادین کاروان به کربلا و استقرار در موکب‌های شهرستان ابهر هماهنگی‌های لازم را با مجموعه فرمانداری به عمل آورد.

کاظم قربانی مدیر اجرایی موکب قمر بنی هاشم در گزارشی عملکرد سال گذشته این ستاد را تشریح کرد و گفت: امسال هم با آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران در موکب قمر بنی هاشم در عراق پای کار هستیم .

حجت الاسلام اسدالله زارعی امام جمعه هیدج در این جلسه نیز با اشاره به اهمیت فضای معنوی و فرهنگی در موکب‌ها گفت: باید از موازی‌کاری‌ها و ناهماهنگی‌ها در استقرار موکب‌ها پرهیز شود.

وی افزود: امسال هم چون سنوات گذشته کمک‌های مردمی برای موکب شهر هیدج به‌طور کاملا برنامه‌ریزی شده و در اختیار زائران کربلا قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر