logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۱۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

تامین زیر‌ساخت‌های شهرک‌های صنعتی جدیدالاحداث در دستور کار قرار دارد

تامین-زیر‌ساخت‌های-شهرک‌های-صنعتی-جدیدالاحداث-در-دستور-کار-قرار-دارد

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تامین زیر‌ساخت‌های شهرک‌های صنعتی جدیدالاحداث در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

امير حميدنيا در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پس از واگذاري 65 درصد زمين‌هاي شهرك صنعتي به متقاضيان، امور مربوط به شهرک ‎های صنعتی به شرکت‌های خدماتی واگذار می‌‎شود، اظهار کرد: واگذاری این امور جاری بر اساس قانون انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌‎های خدماتی هم برای انجام امور مورد نظر در شهرک‌های صنعتی بر اساس مصوبات هیئت مدیره اقدام به دریافت مبالغی براي ورود یا خروج کامیون‌‎ها می‌‎کند.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرک صنعتی شريف ابهر هم به شرکت خدماتی واگذار شده است، بیان کرد: این واگذاری در بسیاری از استان‌ها هم انجام می‌‎شود و هدف از آن اجرای امور مربوطه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌‎ها در شهرک‌‎های صنعتی استان زنجان از جمله سه شهرک جدیدالاحداث در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: بر اساس برنامه‌‎ریزی‌‎های به عمل آمده شهرک سلطانیه به متقاضیان و سرمایه ‎گذاران واگذار خواهد شد.

حمید‌نیا تصریح کرد: دلیل دریافت ورودیه از کامیون‌ها، واگذاری برخی از شهرک‌های صنعتی استان زنجان به بخش خصوصی و شرکت‌های خدماتی است.

وی تصریح کرد: معمولا اکثر شهرک ‎های صنعتی استان زنجان و سایر استان‌ها به شرکت‌های خدماتی واگذار می‌‎شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر