logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دهه کرامت فرصت ترویج فرهنگ و سبک زندگی امام رضا (ع) است/پاسخگویی به شبهات دینی در دهه کرامت

دهه-کرامت-فرصت-ترویج-فرهنگ-و-سبک-زندگی-امام-رضا-(ع)-است-پاسخگویی-به-شبهات-دینی-در-دهه-کرامت

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ، اخلاق و رفتار، سبک زندگی، سیره و اشاعه دیدگاه های اقتصادی امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این دهه بیش از ۱۳ عنوان موضوع در قالب۸۰ برنامه اجرایی می شود،تصریح کرد:این برنامه ها در هفت شهرستان استان زنجان برگزار می شود.

این مسئول از همکاری بیش از ۶۷ مبلغ و مبلغات در برنامه های دهه کرامت خبر داد و گفت: بروشورهای حجاب و عفاف در ۵۰۰ برگ به همین مناسبت توزیع شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری 12 محفل انس با قرآن در استان زنجان، گفت:شش گفتمان دینی نیز در استان برگزار می شود. 

حجت‌الاسلام صفی یاری با بیان اینکه ایام میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است،بیان داشت: شایسته است به بهترین شکل ممکن این ایام گرامی‌ داشته شود.
وی با اشاره به اینکه فضایل بی‌بدیل اخلاقی این بزرگواران موجب نام‌گذاری این دهه به عنوان دهه "کرامت" است،ادامه داد:امام رضا (ع) به دلیل جایگاه منحصر به فرد علمی به نام عالم آل محمد معروف است.

این مسئول خاطرنشان کرد:امام رضا (ع) همواره با  علمای مسیحی، یهودی، زرتشتی مناظره می کردند که همواره موفقیت با حضرت ایشان بود.

 وی برضرورت پاسخگویی به شبهات دینی به بهترین شکل تاکید کرد و گفت: ایام دهه کرامت فرصت مناسبی در این زمینه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی مساجد تحول جدی را به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: مساجد بهترین پایگاه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

حجت الاسلام صفی یاری برضرورت ارائه برنامه های با محتوا در این دهه تاکید کرد و گفت:جشن‌های ایام دهه کرامت باید به صورت مردمی برگزار شود.

وی گفت: دهه کرامت امسال نیز در استان با شکوه بیشتری در حال برنامه ریزی و اجرا است.

این مسئول با بیان اینکه استکبار جهانی و وهابیت از نشر فرهنگ اهل بیت (ع) وحشت دارند،ادامه داد:پیام رسانی بصیرتی و معرفتی آموزه های امام رضا(ع) باید مورد توجه برنامه های دهه کرامت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت برنامه زیر سایه خورشید برای احیای علوم و معارف اهل بیت استفاده شود، گفت: امام رضا(ع) همواره از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) استفاده می کردند.

 حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه اهل بیت(ع) به دنبال تقویت و تحکیم توحید بودند،ادامه داد: مردم تشنه فرهنگ اهل بیت (ع) هستند.

وی گفت:دهه کرامت فرصت خوبی است برای ترویج فرهنگ، اخلاق و رفتار، سبک زندگی، سیره و اشاعه دیدگاههای اقتصادی امام رضا (ع) است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر