logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۱۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج رسا:

واژگونی پراید در 60 کیلومتری جاده بیجار حادثه ساز شد

واژگونی-پراید-در-60-کیلومتری-جاده-بیجار-حادثه-ساز-شد
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تعداد مصدومان در این حادثه 5 نفر گزارش شده است گفت: واژگونی پراید در 60 کیلومتری جاده بیجار حادثه ساز شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه پراید در تاریخ 19 تیر ماه سال 1402 منجر به حادثه شده است اظهار کرد: زمان اعزام نیروهای اکیپ اورژانس به محل حادثه ساعت 7:38 صبح گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: محل وقوع حادثه کيلومتر 60جاده زنجان به بيجار است که نیروهای اورژانس مستقر در محل حادثه به آسیب دیدگان ناشی از تصادف کمک رسانی کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: تعداد آمبولانس مستقر به محل حادثه 2 کد ايجرود-حلب است که به صورت منظم در محل حادثه حضور فعال داشتند.

تقی‌لو بیان کرد: نتايج ماموريت اکیپ اورژانس مستقر در محل حادثه و در پي اين واژگوني، 5 مصدوم حادثه توسط کدهاي اعزامي جهت ادامه به بيمارستان آیت الله موسوي انتقال داده شده است.

وی اضافه کرد: افراد حادثه دیده در جاده‌های استان می‌توانند با حفظ خونسردی با شماره 115 اورژانس تماس گرفته تا مامورین این مرکز جهت ارائه بهتر خدمات درمانی در محل حادثه حضور فعال داشته باشند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر