logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۱۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

آبرسانی به ۵ روستای ۵۵۰۰ نفری صائین قلعه ابهر

آبرسانی-به-۵-روستای-۵۵۰۰-نفری-صائین-قلعه-ابهر-
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با آبرسانی به دو مجتمع خراسانلو، ارهان، آلگزیر و کوه‌زین جمعیتی بالغ بر ۵۵۰۰ نفر در ۵ روستای این منطقه از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: برای آبرسانی به مجتمع خراسانلو که شامل روستاهای کوه زین، خراسانلو و مهستان است، بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۱۷۰۰ متر خط انتقال، تامین و تجهیز تاسیسات برقی، مکانیکی و احداث اتاقک سرچاهی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد طی روزهای آتی آماده بهره برداری خواهد بود.

جزء قاسمی با اشاره به احداث مجتمع آبرسانی ارهان_آلگزیر گفت: این طرح جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار می‌دهد.

وی افزود: برای احداث این مجتمع آبرسانی اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده که هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: مجتمع آبرسانی ارهان، آلگزیر شامل احداث خط انتقال به طول ۲۸۰۰ متر، حفر و تجهیز چاه و تامین و تجهیز سیستم برق‌رسانی است.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به مناطق روستایی و ارتقاء زیرساخت‌های آبرسانی به این مناطق به ویژه بخش‌های محروم و توسعه یافته همچنان در صدر اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر