logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

نقش روحانیت در جامعه امروزی پررنگ است

نقش-روحانیت-در-جامعه-امروزی-پررنگ-است
نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه در جامعه امروزی بدون حضور علما و روحانیون کاری تحقق نمی‌یابد گفت: نقش روحانیت درجامعه امروزی پررنگ است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی در دیدار جمعی از کارکنان سپاه استان زنجان با آیت الله سید محمد حسینی به مناسبت عید غدیر اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های پیشرفت و آبادانی مناطق محروم 50 نفر از علما و روحانیون تاثیرگذار استان حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ضمن عرض تبریک ایام خجسته دهه ولایت عید سعید قربان و عید فرخنده غدیرخم و سایر اعیاد که در این ماه عزیز شامل حال بندگان الهی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان عنوان کرد: علما و روحانیون استان در تمام زمینه‌ها چه در بعد تربیتی، عمران و آبادانی و مسائل فرهنگی اجتماعی در جامعه حضور فعال و ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: توفیقی است که در این روز عزیز و مبارک در ساحت مقدس سادات حضور داریم و باعث افتخاری است که تجدید بیعتی با سادات عظیم الشان در استان داشته باشیم.

وی افزود: در طی برنامه‌هایی که سال 1401 انجام شد و امسال نیز ادامه داشت  240 جلسه بصیرتی، روشنگری و اطلاع رسانی در حوزه‌های علمیه استان زنجان تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد: کنگره شهدا که متشکل از 4 هزار شهید کشور بود در حوزه‌های علمیه استان زنجان برگزار شده است.

حجت الاسلام بیگدلی اضافه کرد: در مقوله بصیرتی، دینی و اعتقادی بیش از 500 هزار  نفر از مردم استان زنجان به صورت دوره‌ای در راستای طرح بصیرت و روشنگری که در استان زنجان در نظر گرفته شده بود حضور گرم و فعال داشتند.

وی گفت: برای طرح امین که دوره خاص برای قشر طلاب استان در نظر گرفته شده بود به صورت تکمیل و آموزش اطلاعات روز و مسائل بصیرتی و اعتقادی در پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها مقاومت در نظر گرفته شده که طرح صالحین، نشست‌های اعتقادی و معنوی و یادواره‌های شهدا در استان با قوت تمام تشکیل شده و در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان عنوان کرد: در بحث عمران و آبادانی مناطق محروم  بسیجیان استان زنجان در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشتند و سپاه پاسداران استان به صورت مستمر در راستای انجام وظیفه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پای کار هستند.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: در طول سال زحمات مجموعه سپاه استان چه در پایگاه‌ها و چه در حوزه‌های مقاومت، مجموعه مراکز تربیتی ، مدارس کوثرو رزمندگان،  دانشگاه‌ها، حوزه طلاب،  بسیج اقشار مختلف،  بسیج جامعه زنان، ثبت نام دانشگاهی،  بسیج دانشجویی،  بسیج کارگری و بسیج درحوزه کشاورزی هر جا برنامه در نظر گرفته شود با تدابیر مسئولین مربوطه مخصوصا سردار کرمی روحانیت حظور فعال داشته و زحمات بسیاری متحمل می‌شوند.

وی گفت: نقش روحانیت در جامعه پر رنگ است و در جامعه بدون حضور علما کاری تحقق نمی‌یابد و در ابعاد مختلف تربیتی، عمران و مسائل فرهنگی اجتماعی علما حضور پررنگ دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد: برنامه راهیان نور در غرب و جنوب کشور و اجرای برنامه‌های پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم 50 نفر از علمای تاثیرگذار استان حضور داشته و سربازان نظام در مجموعه سپاه استان زنجان در همه حوزه‌ها نقش موثر و ارزشمندی دارند تا پرچم دین و اعتقادات همیشه سر افراز باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر