logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

۵۵ درصد بیمارستان الغدیر ابهر در یک سال تکمیل شد

۵۵-درصد-بیمارستان-الغدیر-ابهر-در-یک-سال-تکمیل-شد

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بیمارستان ابهر گفت: ۵۵ درصد بیمارستان الغدیر ابهر در یک سال تکمیل شده است.

به گزارش موج رسا; محمد عزیزی امروز در آئین افتتاح بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر با بیان اینکه ساخت این بیمارستان بیش از یک دهه پیش آغاز شده بود، اظهار کرد: ۴۵ درصد بیمارستان در ۱۰ سال ساخته شد و ۵۵ درصد آن به همت وزیر محترم بهداشت در یک سال ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در بدترین شرایط اقتصادی بیش از ۸۵ میلیارد تومان هزینه این بیمارستان شده است، افزود: در یک سال اخیر حدود ۶۰ میلیارد تومان به این بیمارستان هزینه شد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه سلامت در چهار سال گذشته رشد خیلی خوبی داشته است، ابراز کرد: مجلس قدردان خدمات وزیر بهداشت بوده و انتظار مجلس و انتظار مردم از رئیس جمهور معرفی مجدد ایشان برای سکانداری چهار ساله آینده وزارت بهداشت است.

وی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: به طور یقین اگر دوباره برای وزارت بهداشت معرفی شوید با رای ۹۰ درصدی انتخاب خواهید شد.

عزیزی با بیان اینکه مردم ابهر برای دستگاه  MRIزحمات زیادی کشیدند، خاطرنشان کرد: مردم از هزینه شخصی خود برای تامین این دستگاه کمک کردند و همه معتمدین نیز در این مورد تلاش کردند.

علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه استان زنجان به کارگاه بزرگ سازندگی حوزه سلامت تبدیل شد، عنوان کرد: در استان زنجان ۵۰۰ خانه بهداشت، ۱۲۰ مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستانها و مراکز آموزشی در این دولت نیز ساخته شده است.

وی با بیان اینکه اورژانسها و خدمات آن قابل مقایسه با گذشته نیست، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان یکی از ۱۰ دبیرخانه علوم پزشکی کشور خدمات شایسته مردم را ارائه می‌دهد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر