logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۱۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

مراسم رونمایی و اکران فیلم و یادواره شهدای روحانیت زنجان

مراسم-رونمایی-و-اکران-فیلم-و-یادواره-شهدای-روحانیت-زنجان
مدیرکل حفظ آثار استان زنجان با بیان اینکه برای حفظ یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ و سیره شهدا بین نسل‌های جدید اداره حفظ و آثار برنامه‌های متعدد دارد گفت: مراسم رونمایی و اکران فیلم و یادواره شهدای روحانیت در زنجان برگزار می‌شود.

سید شمس الدین موسوی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه روز دوشنبه 12 تیر ماه یادواره شهدا طلاب استان به همراه اکران مستند شهید محمد باقر ناسوتی زیر نظر اداره حفظ آثار ارزش‌های اسلامی برگزار خواهد شد اظهار کرد: سخنران این برنامه حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه امام جمعه شهر زنجان،  با حضور علما و روحانیون استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اکران فیلم و یادواره شهدای روحانیت از ساعت 17 الی 19 در سالن همایش جهاد کشاورزی واقع در سعدی شمالی برپا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: اکران فیلم مربوط به شهید طلبه محمد باقر ناسوتی است که با نام کمپ شماره 10 نامگذاری شده و نویسنده و کارگردان این فیلم ابوالفضل گلفام است.

موسوی گفت: هدف از اکران این فیلم معرفی شهدای طلاب بسیجی استان زنجان  به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و از همه مهمتر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای استان است.

وی اذعان کرد: تعداد شهدای طلاب استان زنجان بیش از 40 نفر ثبت شده است که این خود افتخاری برای استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: شهید در لغت به معنی گواه، حاضر و ناظر است که در اصطلاح دینی به کسی اطلاق می‌شود که با انتخاب آگاهانه، و بر اساس حجت شرعی، در راه خدا به شهادت می‌رسد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر